KalleR Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Vad är det som säger att Won servrarna stänger ner? Alla sa exakt likadant med counter strike. "Det kommer inte gå att lira CS 1.5 snart måste man uppdatera till steam 1.6" Men nu 8 månader efter jag först hörde det så funkar fortfarande 1.5... jag tror nog 2.0 kommer klara sig en bra tid framåt japp dom har planerat att stänga won länge, och som alla säkert vet så har dom haft problem med lite(ironi) buggar i steam, så dom vill få steamnätverket helt felfritt innan dom stänger won ps. steam funkar nästan ok nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 japp dom har planerat att stänga won länge, och som alla säkert vet så har dom haft problem med lite(ironi) buggar i steam, så dom vill få steamnätverket helt felfritt innan dom stänger won ps. steam funkar nästan ok nu aaaaha... oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Bara jag som kommer ihåg då man för första gången uppdaterade HL genom update programet, då stod det "You haveent play oline, until you plaed WON" :'( sorligt att dom ska läga ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 GAH! Antagligen så är det servrarna, eller steaqm, jag har ju 350 i ping! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 GAH! Antagligen så är det servrarna, eller steaqm, jag har ju 350 i ping! Du har väl ställt in Steam så han inte suger bandbredd i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Och hur fixar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Och hur fixar man det? Gå in i options och du ska inte ha på "Update my games auto" tror den heter så. Inget kryss i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Bara jag som kommer ihåg då man för första gången uppdaterade HL genom update programet, då stod det "You haveent play oline, until you plaed WON" :'( sorligt att dom ska läga ner Nice stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 det är tangentbordet, den hoppar över vissa, fast jag stavar iofs som en kratta ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 de nya e ute gorge e med denna gång =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) de nya e ute gorge e med denna gång =D NS 3.0 Beta 2 är ute, men gorge är knappast nytt i 3.0B2. Gorge har allt varit med sedan 1.0. edit: aha, du menar att gorge e nytt i Combat (co_)... trodde du menade i Natural-Selection "Classic" (ns_). Redigerad 1 februari, 2004 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 hehe ne i combat. Det e ju bra att va gorge när hiven behöver mer liv =) ....!! vad tycker ni om den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 föredrar 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 föredrar 2.0 Håller med till 100%!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 detta e ju bara beta när kommer riktiga ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Nu har dem släppt NS3.0 Beta 3 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 vad är nytt i beta 3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 titta på changelogen kanske http://www.natural-selection.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Vet nån vad redaption är eller vad de nu heter när mna är alien fattar inte dern :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vill någon komma och spela med mig och AE_dave? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts