Peskele Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) VARNING! Det finns en annan person med samma nick som jag! Läs mer på thecopy.mine.nu Spelar väl ingen roll Edit: Dina länkar fungerar inte särskilt bra Redigerad 13 januari, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Det spelar roll, tänk om någon tog ditt nick, fjantade till det och spelade skit dåligt (denna person är nämligen dålig, vet vilken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 spelar bara på steam.. men hatar när allt stannar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 vill nån spela ikväll `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 vilken server ?? på steam ? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Nu har jag satt igång min server (:!!! thecopy.mine.nu är adressen, port: 27015 Så säg till om ni vill köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Nu har jag satt igång min server (:!!! thecopy.mine.nu är adressen, port: 27015 Så säg till om ni vill köra! Jag som var så spelsugen kommer in :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) Jag van edit: det är inte listen, så ni kan komma in där när ni vill, om ni ska köra en match ensamma eller nått så kan jag sätta pass på den (:!!! Redigerad 14 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jag van edit: det är inte listen, så ni kan komma in där när ni vill, om ni ska köra en match ensamma eller nått så kan jag sätta pass på den (:!!! BLUBB :] Skulle vatr roligare med ett par fler inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) Nu ska vi köra! Prata med mig på erik_coc@hotmail.com så bjuder vi in dig till våran konveration! Status: Nu är vi 6st personer som ska spela! Vi spelar om kanske 20minuter! Skynda! Redigerad 15 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 ipn är: thecopy.mine.nu /connect thecopy.mine.nu om ni vill vara med! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 e det på steam eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Ne... vi kör inte på steam.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Lekta omkring lite på min server, kolla kartan och resen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 haha så mkt res Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 ae:dave var på toa och sket, så jag aktiverade sv_cheats och körde ensam, fick in lite res, sen kom det en snubbe som hette Don Morello (man kan se han på bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 haha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 ae:dave var på toa och sket, så jag aktiverade sv_cheats och körde ensam, fick in lite res, sen kom det en snubbe som hette Don Morello (man kan se han på bilden) Men klaga inte... Jag hade ju magknip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) HAHAHA! Kolla resen: edit: har sv_cheats 1 på, gå in på thecopy,mine.nu om du vill se nuvarande res (ökar JÄMNT, om ingen komer in och förstör alla RTs) Redigerad 18 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts