GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ja det är ju FreeWare. Men du måste ha half life installerat. Nej en mod räknas inte som freeware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag menar när kommer 3.0 eller vad den heter :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag brukar heta: ZoZuuM, Skumtomten och Sh0DuFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag heter Krukan Jag brukar spela på NOSTATS servrarna, kom in där, så ser du nog mig Jag spelar oxå där fina serverar! Vilket lag brukar du vara? Jag älskar Aliens men den där fladdermusen eller vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ne Onos är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Skulken är Roligast, HUGG HUGG HUGG! *oöööh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 i Alien laget är ju Skulk och Gorge roligaste... lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 gorg äger, den är så söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 e det samma lixom systemkrav som på cs ?? för min dator flyter bra med cs.. hoppas den gör med ns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Natural Selection är mer krävande, men bli inte medvetslös så fort du ser att du inte har 100 i fps! Flyter på hur bra som helst i 60, har bara kollat det en gång, drygt att ha den där jävla mätaren där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 VARNING! Det finns en annan person med samma nick som jag! Läs mer på thecopy.mine.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 VARNING! Det finns en annan person med samma nick som jag! Läs mer på thecopy.mine.nu Vilken himmla skitstövel som bara knycker ditt nick och gör om det till en massa fjortis klotter... Må han brinna i Krukan! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Kan ni skriva adress till NOSTATS servrarna? dem låter bra och jag e spelsugen :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Det är massa olika, men sök på ASE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Det är massa olika, men sök på ASE har itne ASE, det suger. Kan ni inte ge mig en hemsida eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) MATCH Är det någon som är med på en match 17:20? Kontakta mig på MSNM : erik_coc@hotmail.com (skit i det då) Redigerad 12 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Ni spelar väl på steam? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Ni spelar väl på steam? ?? Nej.... orka lira på steam.... bara error och skit hela tiden. Man lirar ju vanliga 2.0'an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Hehehe... koppan, var ju skönt i dag när vi ägde ut mina kompisar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts