Mr_link Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Till alla som spelar Natural Selection <-- äger fett spelar de mer än cs nu skit kul. här skriver ni allt om Natural Selection.... snart kommer ju nya ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ett mycket bättre spel än CS! Jag gillar ailen mer än marine, marine är kul då man har en riktigt bra comm! ns_tanith är min favorit bana, viel är också rolig Jag blev lite besviken då nya kom ut och hiven kostade bara 35! Och man måsta inte ha 3hives för att bli onos, men man har vant sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Tycker ns_eclipse är härlig bana. Marines är härligast tycker jag (Förutom när man har en commander som inte ens vet hur man bygger.) Fast Aliens är ganska roliga att bygga med. Om de gör Counter Strike 2 till HL2 då ska de f**imig göra Natural Selection 2 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 kan ni inte lägga in lite bilder? eller en sida där man kan se några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 http://www.natural-selection.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 En in-action bild Gorde nått nice med skulk idag, först så tog jag 2st med bite, sen så klätrade jag upp för en stege, då parasitade jag en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Laddar nu verkar helgrymt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag har spelat det sedan första dagen det kom ut! 1.0 kom för över ett år sedan nu tror jag... skitbra spel! Värsta bra teamwork tack vare commandersystemet. I alienlaget brukar det fungera bra utan commander, det hade det inte gjort utan aliens speciella hud, det lovar jag! Rekomenderas till (nästan) alla. OBSERVERA!!! NS är INTE som CS så ni som bara kan springa runt och skuta på varandra och tycker att det är segt, tråkigt (svårt) att vara alien och att commander suger och att du äger alla andra bäst själv och skiter i andra och sitter som alien och sparat res till något fult istället för att bygga hive skall inte spela NS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Känns som Unreal Tornament 2002 Bilder får mig iallafall att tänka på Unreal Tornament 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag gillar siege har ni spelat den skit kul mkt action det nya kommer ut snart ju det kommer finnas handgranter tror jag såg de på bild nån stanns Onos äger käkar upp alla .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 LoneWolf: Håller med till 100%!! Jag tycker LMG'n (Light machine gun) är härligaste i spelet egentligen. Den är inte så kraftig men matar man aliens lite med den så dör dom ju i alla fall. Se'n har den så himmla härliga ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 tack för bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Känns som Unreal Tornament 2002 Bilder får mig iallafall att tänka på Unreal Tornament 2002 Du menar inte 2003? 2002 finns ju inte... hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Du menar inte 2003? 2002 finns ju inte... hehehe Heter inte första Unreal tornament spelet, Unrel Tornament 2002? Annar mennar jad det första EDIT ska tanka ner det i kväll. Det e ett Free wear va? Redigerad 10 januari, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ok.... hehe ne.... Unreal/Unreal Tournament serien: först kom: Unreal ut Sen kom: Unreal Tournament sen efter UT kom: Unreal Tournament 2003 sen efter Ut2k3 kom: Unreal 2 The Awakening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 vet nån när det ska komma nya version `? av ns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Heter inte första Unreal tornament spelet, Unrel Tornament 2002? Annar mennar jad det första EDIT ska tanka ner det i kväll. Det e ett Free wear va? nej, de är en mod till half-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ja det är ju FreeWare. Men du måste ha half life installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Vad heter ni när ni spelar? Jag heter "DisneyDags" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag heter Krukan Jag brukar spela på NOSTATS servrarna, kom in där, så ser du nog mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts