Pain To ThE MaX Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 mmm, en org. har klagat på att min dator agerar som mellanhand. Ringde till telia och frågade - sa att jag måste formatera. Kollade lite i TEMP mappen, fanns en fil som heter worxkll som jag inte kan ta bort. Vet ni nått om det här??? Har ni samma fil? alla andra filer gick att få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Stäng av processen i aktivetetshanteraren eller ta bort filen i felsäkert läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag har du ingen sån fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 abuse då? Någon som vet nått om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 De lät ju inte speciellt kul! Jag har några kompisar som typ oxå råkat ut för samma sak, jag kan höra med dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 De lät ju inte speciellt kul! Jag har några kompisar som typ oxå råkat ut för samma sak, jag kan höra med dom! äsch, jag ska formatera nu. Får se om det hjälper och om jag kan formatera Ser ni inte mig på forumet längre så har jag antagligen sabbat datorn och lämnat in den på lagning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Gick det inte att ta bort filen i felsäkert läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ta bort filen i cmd(komandotolken) REM "X:/XXX/TEMP/worxkll.???" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Formaterade, enda windows som gick att installera efter det var XP. Andra hittade inte nätverkskortet. Har inte heller någon cd/diskett. Men bara en halvtimme efter allt så har jag redan fåt problemet "program kommer up vid start". vet att det var efter att ag installerat musen (mx500) som det kom. Hur fick man bort det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 kommer inte ihåg hur det var manuellt. men på www.wintrix.net finns en patch (som heter progfix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 mmm, en org. har klagat på att min dator agerar som mellanhand. Ringde till telia och frågade - sa att jag måste formatera. Kollade lite i TEMP mappen, fanns en fil som heter worxkll som jag inte kan ta bort. Vet ni nått om det här??? Har ni samma fil? alla andra filer gick att få bort. vad menar dom med mellanhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Att mailen går igenom min dator först Men nu har jag xp, installerat moderkort drivisar, grafikkorts drivrutiner, nero, winzip m.m. några viktiga program/drivrutiner jag glömt? Jag har SP 1, måste jag ändå installera den där patchen för GTA-spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts