kewa0221 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Nån som kan ge bra tips om hur man räddar "killen" från cellen inne i Polishuset ?? \\ K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 De e Jue Az Lätt. . Lr Sådär. . .Men bara Pepprar ner alla Poliser sen sticker man ut. . .Men du måste först ta key:n som e på kontoret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Ha en helikopter utanför..eller en snabb bil..risken finns ju alltid att de skjuter sönder fordonet...men det risken får man ju ta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 De e Jue Az Lätt. . Lr Sådär. . .Men bara Pepprar ner alla Poliser sen sticker man ut. . .Men du måste först ta key:n som e på kontoret Du skriver som en fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag sköt bara ner alla poliser och körde till pay 'n spray men jag har hört att man bara kan lämna honom där, köra till pay 'n spray och sen hämta upp honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag tycker det där var det absolut svåraste uppdraget av every1 på VC. Men så här gjorde vi: Går in till tha mothafucking cops och hämtar kortet dänne. Det finns en body armor där precis. Hämta den fule. Nu börjar det motafu...ja.....det svåra. Antingen: fort som fan in i bilen, och kör till mothafu....men....Pay n spray. ELLER så tar man a motha........nänutrorjaväl.........helkopter! Varför står det när man använder ? Just ja, det är kodning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Jag tycker det där var det absolut svåraste uppdraget av every1 på VC. Men så här gjorde vi: Går in till tha mothafucking cops och hämtar kortet dänne. Det finns en body armor där precis. Hämta den fule. Nu börjar det motafu...ja.....det svåra. Antingen: fort som fan in i bilen, och kör till mothafu....men....Pay n spray. ELLER så tar man a motha........nänutrorjaväl.........helkopter! Varför står det när man använder ? Just ja, det är kodning! Väldigt kul det är inte så svårt det är bara att strunta i det flesta av poliserna Redigerad 18 januari, 2004 av Vice Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ja, de är väldigt kul att bifoga onödiga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 De e Jue Az Lätt. . Lr Sådär. . .Men bara Pepprar ner alla Poliser sen sticker man ut. . .Men du måste först ta key:n som e på kontoret Du skriver som en fjortis 99% chans att han är en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Shit vilka onödiga inlägg folk postar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Ja, de är väldigt kul att bifoga onödiga bilder. Stör det dig!!!!!!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Stör det dig!!!!!!!?? Det stör många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Det stör många.. Och det stör servern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Och det stör servern... Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Varför bifogar man onödiga bilder som inte har nåt med "meddelandet" att göra egentligen, bara för att det ska ta extra lång tid att skriva eller? eller bara för att jävlas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Eller för att visa att han vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Han kan lika gärna laddaup den och visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 jag gick bara in och tog höger där fanns en polis uniform och då brydde polisen inte sig om mig inte förränns jag gick ut iofs. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 jag gick bara in och tog höger där fanns en polis uniform och då brydde polisen inte sig om mig inte förränns jag gick ut iofs.:"> Ehum.. det är faktist vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 OFFTOPIC: Är det inte dags att ta bort Jul-avtarerna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts