_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ps2 e som Atari 600 för PC`N.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag har S3 Prosavage integrerat grafikkort med 3D-accelerator och 16 mb minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Alltså jag förstår inte hur ni kan föredra Gta 3, VC på data...Det e en mycket skönare spelkänsla på ett PS2 med en tv skärm och Dualshock handkontroll ....Och Jag tyckte att Gta 3 på data var hur jobbigt som helst när jag spelade det.... Tacka fan för att jag köpte PS2 GTA 3 och VC till PS2 e BÄST!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Skriv detta i tråden PC vs PS2 i allmänt gtasnack... Tycker at denna topicen bör låsas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nop kontrollen är as seg till PS2...ingen översikt överhuvudtaget....det är dessutom skönare med piltangenter en ett styrkors....det ska vara en data skärm....ingen jäkla TV....Man ska titta på tv inte spela spel på den!...PS. PS2 suger stenhårt....DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Nop kontrollen är as seg till PS2...ingen översikt överhuvudtaget....det är dessutom skönare med piltangenter en ett styrkors....det ska vara en data skärm....ingen jäkla TV....Man ska titta på tv inte spela spel på den!...PS. PS2 suger stenhårt....DS. bara för att inte du har en ps2........det finns en liten nackdel med ps2.....sikta med t.ex sniper.....kan va lite knepigt Redigerad 15 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) Alltså jag förstår inte hur ni kan föredra Gta 3, VC på data...Det e en mycket skönare spelkänsla på ett PS2 med en tv skärm och Dualshock handkontroll ....Och Jag tyckte att Gta 3 på data var hur jobbigt som helst när jag spelade det.... Tacka fan för att jag köpte PS2 GTA 3 och VC till PS2 e BÄST!!!!!!!! det är mycket bättre upplösning på en dataskärm!! och som funny säger det är mycket lättare att styra gubben med mus/tangbord det är ju riktigt jobbigt att springa runt på ps2... det går ju knappt att vända sig Redigerad 15 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Dom två inbitna PC användarna har talat... Jag var ironisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Dom två inbitna PC användarna har talat... Jag var ironisk... det var väl inte så ironiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 det är mycket bättre upplösning på en dataskärm!! och som funny säger det är mycket lättare att styra gubben med mus/tangbord det är ju riktigt jobbigt att springa runt på ps2... det går ju knappt att vända sig du lär ju vara spelhistoriens sämsta konsol lirare isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag håller fortfarande med att spelen bli bäst på PC (tänker mest på styrningen). Men man ska dock inte räkna bort PS2, den är faktiskt väldigt kraftfull! Stämmningen blir också bättre framför TV:n, varför vet jag inte Dessutom tjänar man som spelutvecklare otroligt mycket mer pengar på att släppa spel till konsoler än PC för på PC skaffar alla bara olagliga kopior. Nu ska jag testa att slå ihop den tråd med tråden i Allmänt GTA snack... får se om jag lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) du lär ju vara spelhistoriens sämsta konsol lirare isåfall dålig kanske men inte sämst jag har aldrig spelat gta3 på ps2 och har spelat VC 3 ggr... hur duktig hade du varit om du var jag??? just de! Redigerad 15 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 bara för att inte du har en ps2........det finns en liten nackdel med ps2.....sikta med t.ex sniper.....kan va lite knepigt Nä jag har inte PS2 men när GTA3(På PS2)släpptes körde jag det väldigt ofta med min kompis.....tyckte inte det var lika kul då faktiskt(Men tillräkligt för att jag senare skulle köpa det på PC....för att där få uppleva ett otroligt mycket roligare spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Gta3 till PS2 är inge roligt.. jag köpte det först till PS2.... sen till PC.. lite onödigt men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag har bara spelat ett spel på PS2, Ratchet and Clank... det är ganska kul! Ratchet and Clank officiell sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) PS2 SUCKZZZZ! Redigerad 17 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 så behöver man inte säga för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) PS2 SUCKZZZZ! Stenhårt....!!!....PC är det enda redskap man behöver...!!! Redigerad 17 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Efter att jag testat PS2 tycker jag att det är ganska kul men PC:n är och förblir överlägsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Efter att jag testat PS2 tycker jag att det är ganska kul men PC:n är och förblir överlägsen. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts