Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hehe....jag har provat båda!....Erkiii alla här tycker att det är bättre på PC så varför säga emot(Vad vi andra ska tycka)???......Varför blir du så tjurig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hehe....jag har provat båda!....Erkiii alla här tycker att det är bättre på PC så varför säga emot(Vad vi andra ska tycka)???......Varför blir du så tjurig??? därför ni redan e inställda på att d e bättre på pc, d verkar som ni har nåt emot konsoller å tv å allt som inte har me datorer å göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 därför ni redan e inställda på att d e bättre på pc, d verkar som ni har nåt emot konsoller å tv å allt som inte har me datorer å göra Jag har N64 och Playstation inpluggade i jacket här hemma men inget slår min dator..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har Playstation inpluggade i jacket här hemma men inget slår min dator..... W0RD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Inte bra topic! Det blir bara massa bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Inte bra topic! Det blir bara massa bråk Ingen bra post! Det blir bara massa bråk pga. att det är spam... Håll dig till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Inte bra topic! Det blir bara massa bråk Vad vore ett forum utan "vildsinta" disskusioner på liv och död???(Inte riktigt så allvarligt) Redigerad 5 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Pc äger allt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Pc äger allt..... japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Pc äger allt..... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Håller med till 100%! ME TO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) Hur många av er(oss)PC dyrkare skulle egentligen köpa PS2 bara för GTA:VC....om det bara skulle komma dit.....jag är en av dom som skulle skita i VC då!!!(hehe).... Redigerad 8 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag skulle vänta tills PS2 var gammalt och köpa det billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hur många av er(oss)PC dyrkare skulle egentligen köpa PS2 bara för GTA:VC....om det bara skulle komma dit.....jag är en av dom som skulle skita i VC då!!!(hehe).... W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 4 frågor om PS2: 1.Hur många mb rymms det på en PS2-skiva? 2. Hur många bitar använder PS2? 3. Kan man ändra upplösning/färgkvalite? 4. Finns det nåt speciellt minne eller nån hårdisk i PS2:an där spel eller delar av spel installeras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 4 frågor om PS2: 1.Hur många mb rymms det på en PS2-skiva? 2. Hur många bitar använder PS2? 3. Kan man ändra upplösning/färgkvalite? 4. Finns det nåt speciellt minne eller nån hårdisk i PS2:an där spel eller delar av spel installeras? 1. ingen aning 2. ingen aning 3. ja 4. ja, det går å köpa till å en sak till me grafiken, tex på billyktorna på pc e som fyrkantor, på ps2 lyser dom upp mer om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 1. ingen aning 2. ingen aning 3. ja 4. ja, det går å köpa till å en sak till me grafiken, tex på billyktorna på pc e som fyrkantor, på ps2 lyser dom upp mer om ni fattar Nop på PC är billjuset felfritt....men på PS2 kan det se lite småfult ut faktiskt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nop på PC är billjuset felfritt....men på PS2 kan det se lite småfult ut faktiskt!!!! Håller med det e PC det ser snyggt ut på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 PC krossar consol totalt... Att gemföra ps2 och pc är som att gemföra ATI Readon 9700 och intel chips graphics controller Nää...nu tog jag allt i men ändå, ni fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts