eightball Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 ja, man MÅSTE erkänna att GTA3 ÄR BÄTTRE på PC!!!! Bättre kontroller! Bättre Grafik! Bättre av allting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag tycker det är asjobbigt att styra gubben med en jäkla handkontroll.....så därför ska jag nu hylla musen och tangentbordet med ett fyrfalligt leve dom leve HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!! man kan köpa tangentbord å mus till ps2, å man kan se sig runt smidigt med den andra joysticken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 ja, man MÅSTE erkänna att GTA3 ÄR BÄTTRE på PC!!!! Bättre kontroller! Bättre Grafik! Bättre av allting! haru provat båda?? körkänslan Måste man erkänna att den e 100 ggr bättre på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 haru provat båda?? körkänslan Måste man erkänna att den e 100 ggr bättre på ps2 Nej det är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 haru provat båda?? körkänslan Måste man erkänna att den e 100 ggr bättre på ps2 Nej det är den inte!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Nu börjar det väl ändå gå för långt va!? Att kalla oss till CP Och att säga att ta dig i arslet! Varva ner dig lite Erki innan vi blir förbannade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jaha!Jaha!......Fy F*n för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jaha!Jaha!......Fy F*n för dig! wow haru kommit på ett nytt ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Lugn Erki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 SLUTA ATT BRÅKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Okej okej!jag tar det lugnt!jag har försökt vara lugn hela tiden!Till skilnad från erki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Okej okej!jag tar det lugnt!jag har försökt vara lugn hela tiden!Till skilnad från erki! Jag vill bara att det inte ska vara så mycket bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 nemen man måste prova båda innan man kan säga nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ja Ja!Nu glömmer vi den här debatten eller hur!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Ja Ja!Nu glömmer vi den här debatten eller hur!? Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Bra idé! ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts