ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Ja! Jämför bilderna från ps2 och från PC om du inte är blind! jag har provat båda, bilderna kanske va olika kvalitet eller också va inställningarna inte optimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jag har provat båda, bilderna kanske va olika kvalitet eller också va inställningarna inte optimala Tsss bortförklaringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Just det, bortförklaringar!Bilderna på Pc är klart snyggare än dom til PS2!Och det gäller nåstan alla spel och inte är det fråga om någon instälning inte!utan inse nu bara att pc har bättre grafik!För så är det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ok... ps2 är billigare om man bara vill spela men... pc har bättre grafik, man kan göra mycket mer än att spela, hur är känslan med en i ett ps2 spel med en liten analogstick i tex. skjutspel, hur roligt är det att sikta med den... man vill ju köra utan auto-aim... jag kan dra upp tusentals saker som är bättre med pc än ps2... men ni som vill dras med ps2 får göra det om ni vill men jag håller mig till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ok... ps2 är billigare om man bara vill spela men... pc har bättre grafik, man kan göra mycket mer än att spela, hur är känslan med en i ett ps2 spel med en liten analogstick i tex. skjutspel, hur roligt är det att sikta med den... man vill ju köra utan auto-aim... jag kan dra upp tusentals saker som är bättre med pc än ps2... men ni som vill dras med ps2 får göra det om ni vill men jag håller mig till pc Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 PC RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Håller med till 100%! till pc finns det ju internet och sådant fins det ju inte på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Hehe....Erki kallade oss PC-nördar......Erki är en konsolkramare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 frågan var vilket gta3 va bäst på, inte vilket som va bäst i största allmänhet (en bra dator kostar oxo 10000mer) , då e ju klart pc bättre, å d e bättre på förstapersonsshooter oxo men inte på bilspel å spel som gta3. D enda som gta3 e bättre på pc e modar å skins, resten e bättre på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 frågan var vilket gta3 va bäst på, inte vilket som va bäst i största allmänhet (en bra dator kostar oxo 10000mer) , då e ju klart pc bättre, å d e bättre på förstapersonsshooter oxo men inte på bilspel å spel som gta3. D enda som gta3 e bättre på pc e modar å skins, resten e bättre på ps2 Du glömde visst kontrollerna som är felfria på PC:n(iallafall med mitt tangentbord och min mus....jag vet inte hur det är med er andra???)......nää förresten allt är bättre på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Du Erki!Varifrån får du att grafiken e bättre på PS2 gå och kolla på bilderna så ser du skilnaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Du Erki!Varifrån får du att grafiken e bättre på PS2 gå och kolla på bilderna så ser du skilnaden! Bara man har en bra dator är grafiken överlägsen på PC!!!!! PC rockar fett!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har till PS2 och ändå tycker jag att ERKiiiii är trög när han säger att grafiken är bättre på PS2. För grafiken suger ju på PS2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Orkade inte läsa alla posts men pc är ändå mycket bättre än ps2. typiskt att spelet ska komma på ps2 först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ja har gta3 både på ps2 å pc (geforce 4) men ja tycker ändå ps2rafiken e bättre. å öhh du som skrev att kontrollerna e bättre på pc, ta dig i arslet, fett jobbigt me mus å styra med piltangenter å så, men aja tyck varu vill när du har provat båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ja har gta3 både på ps2 å pc (geforce 4) men ja tycker ändå ps2rafiken e bättre. å öhh du som skrev att kontrollerna e bättre på pc, ta dig i arslet, fett jobbigt me mus å styra med piltangenter å så, men aja tyck varu vill när du har provat båda Vaddå ta dig i arslet va f*n är det med dig....får inte jag tycka det?...Det är säkert fler som tycker det......Jag älskar mitt tangentbord och min mus....ingen jäkla handkontroll i hela världen slår det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ja har gta3 både på ps2 å pc (geforce 4) men ja tycker ändå ps2rafiken e bättre. å öhh du som skrev att kontrollerna e bättre på pc, ta dig i arslet, fett jobbigt me mus å styra med piltangenter å så, men aja tyck varu vill när du har provat båda Musen ger mer frihet i spelet, utan den hade det varit svårt att se sig omkring på ett smidigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 När jag testade gtaIII på PC första gången gillade jag inte mus-styrningen...men nu när jag är van så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 När jag testade gtaIII på PC första gången gillade jag inte mus-styrningen...men nu när jag är van så.... Samma här, efter tre GTA-versioner med enbart piltangenter som styrdon kändes det lite konstigt att inte ha båda händerna på tangentbordet, nu har jag en helt annan uppfattning och skulle inte kunna klara mig utan musen i GTA3. Det var samma sak med radarn som jag trodde skulle vara störande att hela tiden ha i bild, radarn är ju ett av de viktigaste hjälpmedlen i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag tycker det är asjobbigt att styra gubben med en jäkla handkontroll.....så därför ska jag nu hylla musen och tangentbordet med ett fyrfalligt leve dom leve HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts