Kloak_råttan Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 PC Rulezzz Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 PC ROCKAR! PS2 SUCKS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag gillar båda lika mycket!! wórd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 PS2 RULEZ!!!! Amycke skönare körkänsla å bättre kontroller å allt. Inget sikte som e framme hela tiden heller. Inget lag heller Ni som klagar på ps2, har ni ens kört d nån gång? Bättre grafik oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 PS2 RULEZ!!!! Amycke skönare körkänsla å bättre kontroller å allt. Inget sikte som e framme hela tiden heller. Inget lag heller Ni som klagar på ps2, har ni ens kört d nån gång? Bättre grafik oxo Haha, ps2:grafik kan släng sej i väggen.... Den suger om man kollar på dator grafiken på en hufsad dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Ja...föredrar dator och kör oftast med det...men ps2 kan man väl stå ut med oxå även fast man sällan använder de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Ja...föredrar dator och kör oftast med det...men ps2 kan man väl stå ut med oxå även fast man sällan använder de.... Precis, och ps2:an kommer ju bli utsliten nu när VC kommer... sen när det kommer till PC så kör man det på PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Ehh..ja anledningen till att jag spelar ps2 sällan är att jag inte har det själv...Har bara prövat hos kompisar...Men skulle nog inte använda det så mycket om jag hade det iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har ps2 men använder det knappt nått till att spela... jag använder det bara till att kolla på DVD på... Skämms nästan över att säga det men jag har bara två spel till det o jag har haft det i snart tre år tror jag(eller så va det två..) Lånade GTA3 av en polare och klarade ut det sen så gav jag tillbaka det o har inte spelat på det sen dess... typ... Jag får damma ut det o dra igång det när VC kommer för då blir det andra bullar... Då ska inte X knappen få en lungn stund(jag antog att det är X man kommer använda mest...) Är det någon som vill köpa Crach Bandicoot 4 av mig... jag har spelat det 3-4ggr tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 PC PC Rulez!Ps2 sucks!PC har mycket snyggare grafik och annars allmänt bättre än ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 om man ksa ha en bra spel dator så måste man betal typ 30000 kr!!! ett ps2 kostar bara 4000 kr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tubbs Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 pc e jätte brra............ men inte för att spela spel på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 om man ksa ha en bra spel dator så måste man betal typ 30000 kr!!! ett ps2 kostar bara 4000 kr!! ett PS2 kostar faktiskt bara 2000kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har spelat GTA3 på både PC och PS2......PC är såklart överlägset bäst...den sköna kontrollen,stöd för moddar,snyggare grafik...MM......om jag skulle sätta ett betyg på båda spelen skulle PC spelet få 92% och PS2 spelet typ 80%...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ni efan cp dkontrollerna suger på pc å grafiken e fett bättre på ps2, å moddar har man kul me i 10 min, å d e fett jobbigt å hålla på å installera dom å så. å ja kommer klara vice city innan ni gta på pc-nördar ens har sett fodralet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Vad i helsike e det du säger!?Sätt käft fast Erki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ni efan cp dkontrollerna suger på pc å grafiken e fett bättre på ps2, å moddar har man kul me i 10 min, å d e fett jobbigt å hålla på å installera dom å så. å ja kommer klara vice city innan ni gta på pc-nördar ens har sett fodralet Grafiken är pättre på PC. Förresten kommer du säkert va sopig på VC så alla kommer att varva det på PC innan du har klarat första uppdraget på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Grafiken är pättre på PC. Förresten kommer du säkert va sopig på VC så alla kommer att varva det på PC innan du har klarat första uppdraget på ps2. din mamma att grafiken e bättre på pc haru provat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 din mamma att grafiken e bättre på pc haru provat?? Ja! Jämför bilderna från ps2 och från PC om du inte är blind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts