STATUS Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Mod hit mod dit. Det finns en jävla massa. Det verkar ju vara rätt lätt me. Ja jag har inte en aning. Sysslar inte med sånt. Men alla dessa som gör Modifikationer. Varför går dom inte ihop och gör ett helt spel istället? Kan ju ta tid men vadå? Hade varit gött att få se det. Lite kul. Sitta där och så åker man plötsligt förbi sin egen gata.... "Hmmm undra om tjejen är hemma än?" Sen ska man nog inte kalla det för GTA SweCity. För då kommer la Rockstar och slå ner än. Hehe Men ja... Något att tänka på kanske... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 De finns redan hundra trådar om detta ämne... Men ideen e god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Mod hit mod dit. Det finns en jävla massa. Det verkar ju vara rätt lätt me. Ja jag har inte en aning. Sysslar inte med sånt. Men alla dessa som gör Modifikationer. Varför går dom inte ihop och gör ett helt spel istället? Kan ju ta tid men vadå? Hade varit gött att få se det. Lite kul. Sitta där och så åker man plötsligt förbi sin egen gata.... "Hmmm undra om tjejen är hemma än?" Sen ska man nog inte kalla det för GTA SweCity. För då kommer la Rockstar och slå ner än. Hehe Men ja... Något att tänka på kanske... =) spel är mkt svårare att göra p.g.a. att du måste man ha spelmotor och allt, mod är mkt enklare att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 flytta till modding ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 spel är mkt svårare att göra p.g.a. att du måste man ha spelmotor och allt, mod är mkt enklare att göra Precis. Man måste kunna C++ och massor av annan programering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Man måste inte kunna c++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Man måste inte kunna c++ Mor min kan C+ och C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 C+, C++? Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 C+, C++? Vadå? Det är programmeringsspråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Det är programmeringsspråk Inte C+ det heter bara C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Man måste inte kunna c++ Nähä, vad ska man kunna då? Köttis: Det är finns ju både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Nähä, vad ska man kunna då? Köttis: Det är finns ju både och. Det finns fler språk än dom i C-familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Flyttar till moddingforumet. Som sagt, iden är god men att genomföra den är en annan sak. För att lyckas måste man har många moddare! Och då menar jag inte såna som gör texturer, skins osv... nej det behövs modellerare! 90% av hela jobbet skulle bestå av att göra modeller och det är endast ett fåtal som kan det... However, jag kan bidra med mitt lilla hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Flyttar till moddingforumet. Som sagt, iden är god men att genomföra den är en annan sak. För att lyckas måste man har många moddare! Och då menar jag inte såna som gör texturer, skins osv... nej det behövs modellerare! 90% av hela jobbet skulle bestå av att göra modeller och det är endast ett fåtal som kan det... However, jag kan bidra med mitt lilla hus Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Flyttar till moddingforumet. Som sagt, iden är god men att genomföra den är en annan sak. För att lyckas måste man har många moddare! Och då menar jag inte såna som gör texturer, skins osv... nej det behövs modellerare! 90% av hela jobbet skulle bestå av att göra modeller och det är endast ett fåtal som kan det... However, jag kan bidra med mitt lilla hus hmm... Nånting me tapeterna som ja inte gillar Snyggt hultis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts