danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Får man göra en parodi-hemsida på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Så klart man får! Allt material som är upphovsrättsskyddat (texter, bilder, etc) får du dock inte använda utan upphovsmannens uttryckliga tillstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Och han är i det här tillfället Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Och han är i det här tillfället Hultenius? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 "GTAfajten" - R* vs Moraltanterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Pico, finns sidan eller vore det bara kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag ska göra en, men jag måste fråga Hultenius först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Pico, det är bara kul? Du svarade just på din egna dumma fråga, dödlige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Du svarade just på din egna dumma fråga, dödlige! va?... äh.. det skulle va kul med en parodi sida på gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Han editerade min quote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts