Simon_ume Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 De är så att jag har inget ljud på datorn längre, jag har installerat ett nytt ljudkort med de funkar likförbannat inte! Vet nån hur jag ska göra, jag har två ljudkort, ett vet jag va de är för sort men inte de andra! Jag har laddat hem en drivrutin till ett av korten och de står att de inte är installerat korrekt. Jag har kollat och de sitter hårt som fan i datorn, men de är den sladd som går från ett gammalt modem i datorn (används inte längre) och jag vet inte riktigt vars den ska sitta på ljudkortet. (den satt där innan jag bytte kort) Så om nån kan hjälpa mig så gör gärna de! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jo det finns ofta en liten knapp på högtalarna man kan trycka på så borde det funka. Nej men förlåt. Har du köttat en formatering? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Haha, jävligt roligt!!! Jag formaterar inte hårddisken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om man går in på "ljud" på kontrollpanelen och sen går man på "enheter" och sen på "ljudenheter" så går man in på ljudkortet så står de "Drivrutinen är aktiverad men används inte p g a ett okänt problem". Jaha, que? Va fan menas, hur ska jag fixa skiten?! Är så grymt less att jag snart går ut i garaget och tar fram släggan och ger den här helvetesmaskinen en omgång!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 kolla Kontrolpanelen> Ljud > å att allt ljud är på! sen kan du kolla nere vid start menyn fast andra sidan där finns en ljud ikon som du kan klicka på å kolla ljudet, sen om du har winamp så kan du kontrollera ljudet därifrån.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Varför helt enkelt inte formatera Då är det ju nästan garanterat att det funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 kolla Kontrolpanelen> Ljud > å att allt ljud är på! sen kan du kolla nere vid start menyn fast andra sidan där finns en ljud ikon som du kan klicka på å kolla ljudet, sen om du har winamp så kan du kontrollera ljudet därifrån.. Tack de hade jag aldrig tänkt på!! Utom att de kanske är de FÖRSTA man kollar, ljudkortet funkar inte! Tror du jag är dum i huvet eller, för helvete vem som helst kan ju de där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Format C: dumfan..!! Sluta vara så jävla otrevlig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Format C: dumfan..!! Sluta vara så jävla otrevlig.. Vem är otrevlig själv då dumfan!!!!!!???? Jag formaterar INTE!!! Jag orkar inte ladda ner all musik, filmer och spel igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Vem är otrevlig själv då dumfan!!!!!!???? Jag formaterar INTE!!! Jag orkar inte ladda ner all musik, filmer och spel igen! Då får du väl ha en tyst dator då Edit: MIN 666 POST! Redigerad 9 januari, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Vem är otrevlig själv då dumfan!!!!!!???? Jag formaterar INTE!!! Jag orkar inte ladda ner all musik, filmer och spel igen! 1. Vem började då 2. Vill du få tillbaka ljudet så formatera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 din lilla jävla otrevliga skit! du pratar både WAREZ och är JÄVLIGT otrevlig! tror du nån kommer hjälpa dig om du är så jävla otrevlig! Dra åt helvete från det är forumet om du inte kan vara trevligare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 1. Kolla att högtalarkabeln sitter ordentligt i det nya ljudkortet. 2. Inaktivera ditt gamla ljudkort och avinstallera drivrutinen om du inte gjort det än. 3. Kör dxdiag 4. Fråga på Pc för allas forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 din lilla jävla otrevliga skit! du pratar både WAREZ och är JÄVLIGT otrevlig! tror du nån kommer hjälpa dig om du är så jävla otrevlig! Dra åt helvete från det är forumet om du inte kan vara trevligare! Kom då så ska jag spöa dig om du är så jävla uppkäftig!!! Jag är runt 2 meter och väg 115kg muskler!!! Du är jävligt uppkäftig här men jag tror inte du vågar säga ett ord i verkligheten! Idiot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Kom då så ska jag spöa dig om du är så jävla uppkäftig!!! Jag är runt 2 meter och väg 115kg muskler!!! Du är jävligt uppkäftig här men jag tror inte du vågar säga ett ord i verkligheten! Idiot Woooow. Vet du, du är så jävla tuff som vågar gräla med folk över internet OCH att skryta om din övervikt. Min nya idol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Dags att dela ut varningar? Simon_ume: hjälpte mina tips? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Installera nya drivrutiner, om man inte har fungerande så funkar det knappast att formatera datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Kom då så ska jag spöa dig om du är så jävla uppkäftig!!! Jag är runt 2 meter och väg 115kg muskler!!! Du är jävligt uppkäftig här men jag tror inte du vågar säga ett ord i verkligheten! Idiot wow! vadå ska du komma å spöa alla eller?? sätt igång då! kom till Örebro din tjockis!! Redigerad 9 januari, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hur fan vet ni att han är tjock? Ni kanske inte visste att muskler väger mer än fett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hur fan vet ni att han är tjock? Ni kanske inte visste att muskler väger mer än fett Och? Om han nu har massa muskler, vad hjälper det honom här? Han är ändå lika pantad i skallen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Och? Om han nu har massa muskler, vad hjälper det honom här? Han är ändå lika pantad i skallen. Riktigt pantad! the-copy: jo jag sa det för att han är så kaxig det var mer ett utryck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts