StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vi hade snöbollskrig. 3B mot 2B/2A tror jag. Eller så var det mot 3A. Men iallafall. Det bara vinade snöbollar genom luften! Vi byggde snöfort och bunkrar för att skydda oss, vi använde också träd att gömma oss bakom. 2orna bombarderade oss! Det var kul. Jag fick en snöboll på kinden... ajj... :'( Lolish! Jag minns fan det som igår när jag gick i femman och vi hade krig mot alla andra elever på skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Träffa nästan en lärare i huvet idag.. Träffade bara ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 skit kul då man träffade lärare, hehe, då jävlar vart det vil, men då får ju för fan skylla sig själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Happ,då får man inte kasta snöboll på skolan mer,då ringer lärarna hem och det blir möte,man får bara kasta på baksida,iof är det rätt skönt,då slipper alla 7: orna bli utsatta hela tiden (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 hehe...att rekomendera är att åka snowracer efter en bil (:!!! ....typ gjorde de på en landsväg.. h*lve*te vad de går fort även om man bara är uppe i 50km itimmen blir ett jävla drag.....höll på att kracsha in i en buske...såg absolut ingenting.... fast de är jävligt faligt..de gör ont när man ramlar av.. ramlade av en gång...jösses så ont de gjorde men de var kul som satan..så de var bara att köra igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 hehe...att rekomendera är att åka snowracer efter en bil (:!!! ....typ gjorde de på en landsväg.. h*lve*te vad de går fort även om man bara är uppe i 50km itimmen blir ett jävla drag.....höll på att kracsha in i en buske...såg absolut ingenting.... fast de är jävligt faligt..de gör ont när man ramlar av.. ramlade av en gång...jösses så ont de gjorde men de var kul som satan..så de var bara att köra igen... Minns ni snöstormen -94? En del gör nog det.. Iaf, den vintern åkte jag pulka efter en jeep ute i skogen.. Helvete vad det gick..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Jag kommer ihåg stormen lite,var iof bara 4 år då,men jag mins att vi var innsöade i huset ocyh inte kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Minns ni snöstormen -94? En del gör nog det.. Iaf, den vintern åkte jag pulka efter en jeep ute i skogen.. Helvete vad det gick..!! Nej men snöstormen -96. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Nej men snöstormen -96. I Trollhättan(då bodde jag där allså) var det -95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 i Sthlm var Snöstorm 2001, det var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts