Jump to content

Snöbollskrig?

Weener
 Share

Recommended Posts

Vi hade snöbollskrig. 3B mot 2B/2A tror jag. Eller så var det mot 3A. Men iallafall.

Det bara vinade snöbollar genom luften!

Vi byggde snöfort och bunkrar för att skydda oss, vi använde också träd att gömma oss bakom. 2orna bombarderade oss! :wub: Det var kul.

Jag fick en snöboll på kinden... ajj... :'(

Lolish!

Jag minns fan det som igår när jag gick i femman och vi hade krig mot alla andra elever på skolan.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hehe...att rekomendera är att åka snowracer efter en bil ;) (:!!!:) ....typ gjorde de på en landsväg.. h*lve*te vad de går fort även om man bara är uppe i 50km itimmen blir ett jävla drag.....höll på att kracsha in i en buske...såg absolut ingenting.... :)

fast de är jävligt faligt..de gör ont när man ramlar av.. ramlade av en gång...jösses så ont de gjorde :angry: men de var kul som satan..så de var bara att köra igen... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe...att rekomendera är att åka snowracer efter en bil ;) (:!!!:) ....typ gjorde de på en landsväg.. h*lve*te vad de går fort även om man bara är uppe i 50km itimmen blir ett jävla drag.....höll på att kracsha in i en buske...såg absolut ingenting.... :)

fast de är jävligt faligt..de gör ont när man ramlar av.. ramlade av en gång...jösses så ont de gjorde :angry: men de var kul som satan..så de var bara att köra igen... -_-

Minns ni snöstormen -94? :huh:

En del gör nog det.. Iaf, den vintern åkte jag pulka efter en jeep ute i skogen.. Helvete vad det gick..!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor