Jump to content

Snöbollskrig?

Weener
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Shit! :angry:

Idag stog typ 15 nior utanför skolan,när vi hadde slutat och kastade mot utgångarna så fort dom öppnades,vi har tyvärr bara 4 dörrar på våran skola,varav 2 som inte gick att komma till (En igenom träslöjden,en igenom gympasalen) och dom adnra två var på framsidan där dom stog och bombaderade mot utgångarna,så man kom varken in eller ut,jag och alla andra i min klass var instängda,vi kunde inte göra något :angry:

Som tur var kom tyskaläraren Ulla,och motade bort dom,men det var dummare för då följde klassens tönt med mig hem :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit! :angry:

Idag stog typ 15 nior utanför skolan,när vi hadde slutat och kastade mot utgångarna så fort dom öppnades,vi har tyvärr bara 4 dörrar på våran skola,varav 2 som inte gick att komma till (En igenom träslöjden,en igenom gympasalen) och dom adnra två var på framsidan där dom stog och bombaderade mot utgångarna,så man kom varken in eller ut,jag och alla andra i min klass var instängda,vi kunde inte göra något :angry:

Som tur var kom tyskaläraren Ulla,och motade bort dom,men det var dummare för då följde klassens tönt med mig hem :'(

Jo det är så att det var så här

Jag skulle till min lägenhet i stan och vänta på bussen där,som åkte till skogen där jag bor,så sa jag,nu ska jag gå¨till min lägenhet och äta med mamma,hejdå,så sa han,nä jag kan gå med dig och hälsa på din mamma och så,så tänkte jag "Helvete,min morsa kommer intre ens dit" men så gick vi dit endå och hadde hur tråkigt som helst,hatade det,sen så fick vi pka med hans mprsa hem så slapp ajg honom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I vår skola blev "vaktis" träffad av en isboll :lol: RÄTT I PANNAN :teehee::angry: .

och jag träffade in en snöboll i ett klassrum på andra våningen idag. det blir inte kul på måndag :ermm: . och en j*vlig kul sak. Vår spanska lärare som typ aldrig sett snö förut tyckte att vi skulle ha snöbollskrig utomhus :) , och så gick vi ut och började att kasta lite lätt..... :D , det hela slutade med att vi blev två pakter snön bara for i luften men det fick ett snabbt slut eftersom att en annan klass okså började <_< , eller så var det för att nån träffade studierektorn. :ermm: .

Det är gaska coolt att köra moped nu, hehe, med pulka efter. ;)

en termin till nian HEHE B) .........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att "banka" e amatörsmässigt, du ska göra nåt han aldrig glömmer, nåt i stil med det avhuggna hästhuvudet i gudfadern exempelvis. Han som kastade kanske har en katt eller hund han tycker väldigt mycket om... <_<:teehee:

Nej seriöst, ge igen med en välkramad snöboll nästa gång du ser honom. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade snöbollskrig. 3B mot 2B/2A tror jag. Eller så var det mot 3A. Men iallafall.

Det bara vinade snöbollar genom luften!

Vi byggde snöfort och bunkrar för att skydda oss, vi använde också träd att gömma oss bakom. 2orna bombarderade oss! <_< Det var kul.

Jag fick en snöboll på kinden... ajj... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor