GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Brukade kasta när jag var mindre, har typ gjort 2 försök till att göra snöbollar denna vintern men då var det typ halvpuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 den här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Det går fan inte att gå till matsalen utan att ha ett gäng småttingar som typ gömmer sig bakom snökullar och matar snöbollar mot en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Snöbollar är skojjiga att kasta men inte att få på sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Shit! Idag stog typ 15 nior utanför skolan,när vi hadde slutat och kastade mot utgångarna så fort dom öppnades,vi har tyvärr bara 4 dörrar på våran skola,varav 2 som inte gick att komma till (En igenom träslöjden,en igenom gympasalen) och dom adnra två var på framsidan där dom stog och bombaderade mot utgångarna,så man kom varken in eller ut,jag och alla andra i min klass var instängda,vi kunde inte göra något Som tur var kom tyskaläraren Ulla,och motade bort dom,men det var dummare för då följde klassens tönt med mig hem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Som tur var kom tyskaläraren Ulla,och motade bort dom,men det var dummare för då följde klassens tönt med mig hem :'( Varför sa du inte åt honom att dra? ...om du nu inte ville att han skulle följa med dig hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 byt sig till GiZmos nu då Koggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Shit! Idag stog typ 15 nior utanför skolan,när vi hadde slutat och kastade mot utgångarna så fort dom öppnades,vi har tyvärr bara 4 dörrar på våran skola,varav 2 som inte gick att komma till (En igenom träslöjden,en igenom gympasalen) och dom adnra två var på framsidan där dom stog och bombaderade mot utgångarna,så man kom varken in eller ut,jag och alla andra i min klass var instängda,vi kunde inte göra något Som tur var kom tyskaläraren Ulla,och motade bort dom,men det var dummare för då följde klassens tönt med mig hem :'( Jo det är så att det var så här Jag skulle till min lägenhet i stan och vänta på bussen där,som åkte till skogen där jag bor,så sa jag,nu ska jag gå¨till min lägenhet och äta med mamma,hejdå,så sa han,nä jag kan gå med dig och hälsa på din mamma och så,så tänkte jag "Helvete,min morsa kommer intre ens dit" men så gick vi dit endå och hadde hur tråkigt som helst,hatade det,sen så fick vi pka med hans mprsa hem så slapp ajg honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 en jävla 8:a kastade en snöboll i min nacke utan anledning ska säga till min brors kompisar, fegt men vadå Ehj, vem är feg här. Ska du kalla in tunga kavaleriet bara för en snöboll. Gå och nita ungen själv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 I vår skola blev "vaktis" träffad av en isboll RÄTT I PANNAN . och jag träffade in en snöboll i ett klassrum på andra våningen idag. det blir inte kul på måndag . och en j*vlig kul sak. Vår spanska lärare som typ aldrig sett snö förut tyckte att vi skulle ha snöbollskrig utomhus , och så gick vi ut och började att kasta lite lätt..... , det hela slutade med att vi blev två pakter snön bara for i luften men det fick ett snabbt slut eftersom att en annan klass okså började , eller så var det för att nån träffade studierektorn. . Det är gaska coolt att köra moped nu, hehe, med pulka efter. en termin till nian HEHE ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vad är det att se fram emot? Alla säger att det är 8:an som är svår att 9:an är bit av en tårta. Tyvär kan jag meddela att detta inte stämmer. Nian är ett helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 själv brukar vi bygga bunkrar och murar och kriga mot "dom större" jag öste på ett helt flak med snö och kutade rakt på nåntonårs-tjej och öste hela skiten på henne! det var minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag pangade Rektorn Ruta med snöboll :'( Sen lubbade jag men alla såg att det var jag. Så jag stack hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 en jävla 8:a kastade en snöboll i min nacke utan anledning ska säga till min brors kompisar, fegt men vadå Du, brorsor e det bästa som finns.. be dom banka sönder jäveln.. sen vågar dom inte met Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Du, brorsor e det bästa som finns.. be dom banka sönder jäveln.. sen vågar dom inte met Banka själv å dra inte in andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Att "banka" e amatörsmässigt, du ska göra nåt han aldrig glömmer, nåt i stil med det avhuggna hästhuvudet i gudfadern exempelvis. Han som kastade kanske har en katt eller hund han tycker väldigt mycket om... Nej seriöst, ge igen med en välkramad snöboll nästa gång du ser honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Vi hade snöbollskrig. 3B mot 2B/2A tror jag. Eller så var det mot 3A. Men iallafall. Det bara vinade snöbollar genom luften! Vi byggde snöfort och bunkrar för att skydda oss, vi använde också träd att gömma oss bakom. 2orna bombarderade oss! Det var kul. Jag fick en snöboll på kinden... ajj... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ska man kasta tillbaka en snöboll på en nia,om han kastade en i huvudet på mig så jag fick huvudvärk? Problemet är att han är typ den våldsammaste nian i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ska man kasta tillbaka en snöboll på en nia,om han kastade en i huvudet på mig så jag fick huvudvärk? Problemet är att han är typ den våldsammaste nian i skolan Om man inte vågar, nej. Jag skulle inte göra det för allt guld i världen. Eller... jo, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag pangade Rektorn Ruta med snöboll :'( Sen lubbade jag men alla såg att det var jag. Så jag stack hem Hehe! så kan det gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts