Weener Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Ja,snlöbolar,här kan ni disskutera dom jag hatar dom,idag var första dagen med snö i våran skola,jag är 7:a och självklart blir vi mest utsatta,skit läsikigt,men rätt roligt faktiskt,man får fly som fan,när det kommer värsta gängen kutande efter sig Ni kanske tycker jag är mesig som kutar iväg men man har inget annat val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) i skolan hade vi snöbollskrig alla kastade på en tjej i min klass hehehe Redigerad 9 januari, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 men snälla, din sig är fortfarande för stor (som för tre månader sen....) btw, om snöbollar? Ja, det är väl ganska ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 var probleem i min skola som jag gick i förut (är också sjua) det var problem varje gång det hade snöat och dom hotade med att man inte fick kasta överhuvudtaget men det gjorde dom aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag minns en gång i nian när ett gäng snorungar från sjuan och åttan hade snöbollskrig på våran skolgård så kom jag och några polare och då sprang dom iväg innan vi ens hade börjat kasta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Haha,jag vill också bli 9:a snart!!! Vi har inga mindreåriga att mobba,iof så finns det pyttesmå 9: or och 8: or som man kan reta för dom vågar inte göra något Gta_fan1 : Vaddå då? Ingen har sagt till mig om att den är för stor utom du,då borde jag väll få ah kvar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hoggert@ jag kan förminska den Vi har ett äkta Mafiagäng typ, vi kastar på läraren och allt. En gång kastade vi på skolans fönstarar, fy f'n va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag minns en gång i nian när ett gäng snorungar från sjuan och åttan hade snöbollskrig på våran skolgård så kom jag och några polare och då sprang dom iväg innan vi ens hade börjat kasta. Hahaha! Bara en termin kvar till nian *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hahaha! Bara en termin kvar till nian *längtar* YES! en termin kvar till Gymnasiumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hoggert@ jag kan förminska den Vi har ett äkta Mafiagäng typ, vi kastar på läraren och allt. En gång kastade vi på skolans fönstarar, fy f'n va kul Bra! Gör det så är du snäll Fan jag har huvudvärk för att dom "coola" killarna kasatade en snöboll rätt i huvudet på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag går i 6an och alltid när det är snö så kommer dom som går i 8an och 9an från deras skola till vår och kastar snöbollar på oss längtar tills jag går i 8an och 9an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Det suger att bo på Öland, ingen snö så långt ögat kan nå. Till och med julafton var helt jävla slaskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Öland? Stackars dig,kom hit till Alingsås,här e det krig som fan Lika Roligt som farlig,altså skitroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 YES! en termin kvar till Gymnasiumet!!! Yes, bara 1,5 år kvar till studenten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Ja!,den vill jag inte ha,toooker nej men allvarligt,den var för ihopptryckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 men för f*n, läs reglerna och kommentera sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 en jävla 8:a kastade en snöboll i min nacke utan anledning ska säga till min brors kompisar, fegt men vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 men för f*n, läs reglerna och kommentera sen im Sorry Mr.Perfect! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Har inte sett röken av en snöboll denna vintern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts