Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 hittade baseball trät som bat.dff, men jag vet inte hur jag gör .3ds eller .c4d filer till dff filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 hittade baseball trät som bat.dff, men jag vet inte hur jag gör .3ds eller .c4d filer till dff filer .3ds antar jag är 3D studio max filer.. Och dom ska man kunna öppna i zmodeler om jag inte minns fel.. Och i zmod kan man spara till .dff och .col.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 .3ds antar jag är 3D studio max filer.. Och dom ska man kunna öppna i zmodeler om jag inte minns fel.. Och i zmod kan man spara till .dff och .col.. ok, fast behöver man inte nått filter till zmodeler då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 ok, fast behöver man inte nått filter till zmodeler då? I senaste v. så ska det finnas med.. Det gjorde det iaf för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 I senaste v. så ska det finnas med.. Det gjorde det iaf för mig.. ok, får ladda senaste ^-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 ok, får ladda senaste ^-^ Gör så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Gör så.. det funkade, så långt tills jag skulle se den i VC Det var inget (osynligt) men kan det hjälpa om jag lägger in nya textrurer till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 det funkade, så långt tills jag skulle se den i VC Det var inget (osynligt) men kan det hjälpa om jag lägger in nya textrurer till? Du måste göra en .col fil med så att den får sina former.. Sen måste du lägga till texturer på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Du måste göra en .col fil med så att den får sina former.. Sen måste du lägga till texturer på den.. ok, kan man göra det i zmodeler? Och vad heter filen man ska ersätta i gta3.img? bat.col? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 ok, kan man göra det i zmodeler? Och vad heter filen man ska ersätta i gta3.img? bat.col? Skit i .col för tillfället.. Texturer lägger du till genom att trycka på den runda oranga bollen uppe i menyerna typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 ok, kan man göra det i zmodeler? Och vad heter filen man ska ersätta i gta3.img? bat.col? Du gör en ny col fil för den i weapons.col i GTA VC\Models\Col med col-editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Du gör en ny col fil för den i weapons.col i GTA VC\Models\Col med col-editor. ok, vad gör man en .col fil av då? dff:en?:"> EDIT: Vad fan är en .bak finns som kom till när jag sparade den med textur? Och det finns ju ingen .txd fil, då kan väl inte texturerna funka? Redigerad 13 januari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 ok, vad gör man en .col fil av då? dff:en?:"> EDIT: Vad fan är en .bak finns som kom till när jag sparade den med textur? Och det finns ju ingen .txd fil, då kan väl inte texturerna funka? Man gör dom i Col-editor .bak är nån sak Zmodeler skapar, har också fått sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts