Marquis Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag hade tänkt att testa lägga in nått nytt vapen i vc som jag gjort själv, men hur gör man ifp filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag tror att man kan göra det med 3D studio Max men jag har ingen aning riktigt hur, det är ganska komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag tror att man kan göra det med 3D studio Max men jag har ingen aning riktigt hur, det är ganska komplicerat. ok, får se om jag kan fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Du behöver inte "leta i buskarna" om du vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Du behöver inte "leta i buskarna" om du vill veta. öh? Jag menade om jag kanske kunde fixa att göra .ipl filer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 öh? Jag menade om jag kanske kunde fixa att göra .ipl filer.... Jaså, förlåt då. Hur hade du tänkt att göra dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jaså, förlåt då. Hur hade du tänkt att göra dom? typ titta om nån kompis har 3dsm och att han kan testa eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hultan hade sagt att man inte kunde ändra i ipl filer. Där ligger Animatorena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Hultan hade sagt att man inte kunde ändra i ipl filer. Där ligger Animatorena .ifp filer snackar vi om, och hur kan det annars finnas vapen mods ute som innehåller nya vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Kan man inte ändra vapenmodellerna med Zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Kan man inte ändra vapenmodellerna med Zmodeler? jo, men du måste ha dff filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 jo, men du måste ha dff filter Dooh..!! Ladda hem det då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 .ifp filer snackar vi om, och hur kan det annars finnas vapen mods ute som innehåller nya vapen? Vapnena är i dff. Jag trodde du menade animationerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Vapnena är i dff. Jag trodde du menade animationerna. nu hänger jag inte med Men vad heter vapnerna i dff-filer? btw, jag menade inte animationerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 nu hänger jag inte med Men vad heter vapnerna i dff-filer? btw, jag menade inte animationerna Jag vet inte, ruger heter ruger.dff iaf tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag vet inte, ruger heter ruger.dff iaf tror jag. ok, fast baseball.dff fanns inte iaf (jag vill ersätta Baseballträt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 IFP-filer går inte att modda idag, men de innehåller ändå bara animationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 IFP-filer går inte att modda idag, men de innehåller ändå bara animationer. ok, bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 IFP-filer går inte att modda idag, men de innehåller ändå bara animationer. "Bara"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag sa ju de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts