Cortez Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 När jag försöker öppna GTA:VC efter jag har installerat och ska öppna spelet får jag ett felmeddelande som är så här: "Grant Theft Auto VC requires at least DirectX version 8.1" HJÄLP! HJÄLP! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 När jag försöker öppna GTA:VC efter jag har installerat och ska öppna spelet får jag ett felmeddelande som är så här: "Grant Theft Auto VC requires at least DirectX version 8.1" HJÄLP! HJÄLP! HJÄLP! du måste ha DirecktX 8.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Nej men 9,0! som du kan ladda ner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 När jag försöker öppna GTA:VC efter jag har installerat och ska öppna spelet får jag ett felmeddelande som är så här: "Grant Theft Auto VC requires at least DirectX version 8.1" HJÄLP! HJÄLP! HJÄLP! Tror knappast den säger Grant Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts