oldsmobile Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Nej men oftast bruker vuxna drika kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 SKOLA3 mackor med kokt medwurst.... (bara smör om jag är trött)1 Stort glas o'boy....HELGER1 Stort glas o'boy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 lite olika för mig just nu äter jag baguet (stavas de så ?) och dricker oboy, yami yami nej shit kom på att de inte är kvar några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Äter alltid en macka med Kokt ägg och en kopp té, vilken dag det än är. har gjort det i 2 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Äter aldrig frukost på skoldagar. Gör det iof. inte annars heller. Men om jag äter nå't så blir det väl filmjölk med nå'n typ av flingor. du äter ju ALDRIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 OK... här kommer min lista: Smörgås Gurka Paprika Rökt skinka Tomat O´boy 0.5 liter Corn Flakes Kellogs Frosties Juice ARLA BRAVO Juice Stekt ägg 3 st Banan Snygg lista va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) OK... här kommer min lista: Corn Flakes Kellogs Frosties Finns det någonting som heter Corn flakes - Kellogs frosties Corn flakes och Kellogs frosties är två olika smaker, dock så kan företaget som gör dem vara det samma (Kellogs) men Corn flakes är inget märke bara en speciell sort av flingor, alltså borde du ha skrivit: Flingor Kellogs Corn flakes/frostiesFörstår du vad jag menar? Redigerad 9 januari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Finns det någonting som heter Corn flakes - Kellogs frosties Corn flakes och Kellogs frosties är två olika smaker, dock så kan företaget som gör dem vara det samma (Kellogs) men Corn flakes är inget märke bara en speciell sort av flingor, alltså borde du ha skrivit: Flingor Kellogs Corn flakes/frosties Förstår du vad jag menar? Varför bryr du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Varför bryr du dig? Jag hade inget bättre för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Kaffe med mjölk och socker...en Toast..och en macka med kalkon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Ibland en macka med inget på eller några tusen ( ) ostskivor på, eller toast. Och så dricker jag oboy, te eller glocken gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 OK... här kommer min lista: Smörgås Gurka Paprika Rökt skinka Tomat O´boy 0.5 liter Corn Flakes Kellogs Frosties Juice ARLA BRAVO Juice Stekt ägg 3 st Banan Snygg lista va? Så mycket!!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Så mycket!!?! Ja...! Man måste äta nyttigt! Finns det någonting som heter Corn flakes - Kellogs frosties Corn flakes och Kellogs frosties är två olika smaker, dock så kan företaget som gör dem vara det samma (Kellogs) men Corn flakes är inget märke bara en speciell sort av flingor, alltså borde du ha skrivit: Flingor Kellogs Corn flakes/frosties Förstår du vad jag menar? Man brukar ju säga Corn Flakes här i Sverige också, eller? Annars brukar man ju säga serial i Storbrittanien och USA! Vi glömmer det, helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ja...! Man måste äta nyttigt! Kellogs Frosties är inte särskilt nyttigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Min: Smörgås Morotsmacka med smör och gräddost Dryck Vatten Annat Fil med kanel och socker Det var visst allt... Redigerad 10 januari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Skola:1 eller 2 mackoroboy ( stavning? )Helg: Äter inte frukost, för jag tror inte att cola och godis räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Man brukar ju säga Corn Flakes här i Sverige också, eller? Annars brukar man ju säga serial i Storbrittanien och USA! Och det betyder faktiskt flingor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Skoldag: morsan väker mig redan kl 7! så jag hinner äta: en till två mackor och en liter mjölk Helg: Vaknar för sent (ibland) så jag går direkt på middagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 School: Macka O'boy Weekend: Middag runt 2 tiden..(när jag brukar vakna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 8st Mackor och "Obojj" ( ) Så blir det alltid, Om j´ag inte har en pizza över i kylen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts