Visa Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Sitter och småfunderar lite på vad ni äter till frukost! För mig är det väl... När det är skola: Rostat bröd Kokt ägg Juice/Kaffe och ibland hinner man inte äta.. När det är helg smäller jag till: Rostat bröd Corn flakes Juice/Kaffe Stekt ägg Köttbullsmacka Bulle Redigerad 8 januari, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 När det är skola: Oftast äter jag några matrester sen gårdagens middag. På fritiden: Rostat bröd, tekaka, skorpor, kaffe/juice, fil & flingor typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Äter jämt: Smörgås(olika) En tallrik yoghurt Ett glas oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 På vardagar brukar jag inte hinna äta, brukar iofs inte va hungrig på morgonen och på helgerna går jag upp vid 13-14 så då é de lunch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Äter aldrig frukost på skoldagar. Gör det iof. inte annars heller. Men om jag äter nå't så blir det väl filmjölk med nå'n typ av flingor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 När det är skola: *Två mackor, olika sorter *Oboy Om jag inte äter mackor så blir det gröt Helg: *Mackor *Oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Skoldagar: En kanna te Flingor På helger: En kanna te Rostat bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 När det är skola: *Två mackor, olika sorter *Oboy Om jag inte äter mackor så blir det gröt Helg: *Mackor *Oboy så ska det se ut (= så äter jag ungefär ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 gröt havrefras yougert fil Kellogs Havregryn eller K-special är nog det jag äter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Skola O'Boy och macka med smör och karviar eller bara jordnötsmör Helg fil eller åvanstående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Skoldagar: En macka Helger: Kokt ägg eller äggröra Mackor Yoghurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 SkoldagKanske en smörgås?Och lite TETyp sammaIbland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 SKOLA: 1 Macka (eller 2) 1 Glas mjölk HELG: Mjölk och flingor(kräm till) Eller 2 Mackor 1 Glas mjölk TIDER (när jag äter frukost): SKOLA: 7:15 Eller 7:30 HEMA: 12:00 Eller 13:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 skoldagar (om jag hinner) 3-4 mackor och juice helgdagar 3-4 mackor och juice eller oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Två mackor och ett glas oboj. Redigerad 8 januari, 2004 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Skol dag: ¤ 1-2 mackor ¤ Mjölk eller juice Ledig dag: ¤ 1-2 Mackor ¤ Mjök eller juice Ibland Fill och flingor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Skoldagar: Mackor eller gröt Juice Te Helger: Rostat bröd (med marmelad eller dylikt) Juice Te Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 När det är skola: Oftast äter jag några matrester sen gårdagens middag. På fritiden: Rostat bröd, tekaka, skorpor, kaffe/juice, fil & flingor typ.... dricker du kaffe?? du e ju bara 13 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Visa: Wow vilken mumsig frulle du äter, vill ha så men hinner bara med en macka!! Tigern: Ja det är klart man kan göra det.. jag gjorde det!! ( Inte ) Redigerad 8 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 dricker du kaffe?? du e ju bara 13 år... Måste man vara äldre för att dricka kaffe?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts