StellHell Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 StellHell, jag vill inte göra dig besviken men du kommer inte komma med den första SAAB-bilen... det finns redan en 9-3 AeroSport...! PS: Bara så du vet...! Arman.. Ett tips.. Kolla KalleR's post på sida 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Ja sa visst fel, SAAB bilar är inte mina favoriter... Bra, SAAB suger bulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Rätt, SAAB suger (förutom den nya 93 cabbe) BMW är bäst tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Har du gjort någonting på saaben stellhell? kan du inte uploada en beta? (utan texture) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) OFFTOPIC: Det var bättre. Redigerad 17 mars, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) ok hUr gör man??? :"> Redigerad 16 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Undra om StellHell kommer fortsätta med Saaben nu när han har bestämt att lämna forumet? Hoppas att han fortsätter med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 hoppas han måste jag vill ha en saab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Han har sagt på #gtasajten att han kommer fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 längtar ivrigt på saaben (inte för att jag gillar saab dom suger men gillar bra moddade bilar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 kan man få se en screen på hur halva bilen ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Saaben i all sin prakt.. Har lagt den lite åt sidan eftersom våren har kommit till sverige och motorcykeln har rullat ut ur garaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Den va fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Rätt snygg. Hoppas att du blir färdig snart. Den har ju potential till att bli asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 den där saaben påminner inte allt för mycket om en SAAB 9000 direkt. (ser väldigt kantig och smal ut (jag vet att det e bara halva bilen)). annars såg d rätt fint ut, de e bara att köra på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Rätt, SAAB suger (förutom den nya 93 cabbe) BMW är bäst tycker jag.... Finns absolut inget bättre än BMW!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Finns absolut inget bättre än BMW!!!! alla ahr vi en egen smak... Själv hatar ja BMW... ska nog inte säga va ja tycker namnet står för, kan bli kallad rasse o sånt.. SJälv så tycker ja bättre om Ferrari och Peugeot! Mycke finare... o billigare.. OnT: Hoppas dom gör klart saaben.. vill se den in action på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 BMW som är äldre än 2000-talet är fina. Men på 2000-talet har BMW totalt tappat klassen...tråkigt...men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Tvärtom, mannen. På 1900-talet var BMW riktigt trista. Nu på 2000-talet har bilarna blivit skitsnygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts