saffecool Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Det fins nått som heter att man FÅR INTE DUBBEL POSTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Det fins nått som heter att man FÅR INTE DUBBEL POSTA Man får i vissa extra ordinära tillfällen.. Men jag håller med dig om det köttis.. Copstar: Hört talas om EDIT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 kan du inte uploada screens på saaben??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 kan du inte uploada screens på saaben??? Har inte gjort nått på den så det finns inget att upploada.. Har iof gjort klart sätet i själva modellen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Saab 9000? sån hade min morfar.. en röd.. tror jag iaf.. hehe, ska nog försöka modda en sån å maila till honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 xPisc: Trevligt för honom.. Men vad har det med ämnet att göra? Min brorsa har haft en 9000 so what..? Jaja, nu undrar jag om nån kan gå till en bra bild på läder, och väldigt gärna en bild på en ihopfogad kant.. Sånna som finns i bilsäten ni vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 ja jag hittade nårainterior.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 behöver du bilder på motorn osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Det är ju bara att ta en av VC´s motortexturer. Men en bild gör ju det hela mycket finare. Men det är upp till Stell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Nu har jag texturer så det räcker iaf.. Vad jag gjort mer är att jag har fixat fram och dakdörrar.. Sätet är klart oxå.. Nu ska jag klippa ut kofångarna och fixa dom.. Sen blir det texturering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Längesen man fick höra nått från Saaben Hur går de StellHell?! Börjat me textureringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Längesen man fick höra nått från Saaben Hur går de StellHell?! Börjat me textureringen? Hmm.. som sagt så går det inte fort och jag har mycket att göra i skolan.. men jag har iaf delat upp bilen i delar nu.. Nu har jag "kroppen", fram och bakdörr, Fram och bakkofångare, Huv, Bagage.. Sen har jag gjort klart sätet och har börjat lite sått på instrumentbrädan.. Vet dock inte hur den ska se ut för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 vill du ha lite bilder ur diverse vinklar på instrumentbrädan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EkAN Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 så ja.. hoppas det blir en turbo=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 StellHell, jag vill inte göra dig besviken men du kommer inte komma med den första SAAB-bilen... det finns redan en 9-3 AeroSport...! PS: Bara så du vet...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 StellHell, jag vill inte göra dig besviken men du kommer inte komma med den första SAAB-bilen... det finns redan en 9-3 AeroSport...! PS: Bara så du vet...! Var? Kan du länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Var? Kan du länka? http://gta-action.com/dlm/download.php?id=1001&design= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Det där är en SAAB 95 Aero Eller så var det bara Arman som sa fel. Redigerad 14 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Det där är en SAAB 95 Aero Eller så var det bara Arman som sa fel. Ajdå... Issåfall kanske jag såg fel... Men det är en Saab iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ja sa visst fel, SAAB bilar är inte mina favoriter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts