GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 alla bilar till GTA3/VC är möljiga att spela i GTA3/VC utan att göra något GTA3 bilar går att köra med i VC men GTA VC bilar går inte att använda i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 sen när du har släpt bilen (100% klar) kan du skicka mig en kopia på .z3d filen och .txd för jag vill se hur den e upp byggd och kanske göra en custom version av den jag älskar saab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 sen när du har släpt bilen (100% klar) kan du skicka mig en kopia på .z3d filen och .txd för jag vill se hur den e upp byggd och kanske göra en custom version av den jag älskar saab Det är ju bara att ladda ner hans bil och ändra i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 men på nerladdade bilar står det bara att .dff filen är låst eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 sen när du har släpt bilen (100% klar) kan du skicka mig en kopia på .z3d filen och .txd för jag vill se hur den e upp byggd och kanske göra en custom version av den jag älskar saab Jag vill inte att någon ska ändra i min .dff.. .txd kan ni få ändra men den ska fortfarande se ut som en saab med.. Föresten.. Jag hatar saab.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Varför gör du en SAAB då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 precis.. varför gör du en saab och det ska fortfarande se ut som en saab men lite sänkt nån spoiler tonade rutor större avgas rör sen tänkte jag göra en ambulance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) precis.. varför gör du en saab och det ska fortfarande se ut som en saab men lite sänkt nån spoiler tonade rutor större avgas rör sen tänkte jag göra en ambulance För att den rullar i sverige.. Haha.. jaja.. Men sånna saker kan jag göra själv.. Och ang. ambulansen.. Försök du att hitta blueprints på den.. Redigerad 28 februari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ok ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) jag hittade en från sidan av bilen Redigerad 28 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Den är nog för suddig att modelera efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Den är nog för suddig att modelera efter Den behöver ju inte vara så detaljerad, bara så man kan se vart grejerna ska sitta. Fast den är inte riktigt från sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 jag hittade en från sidan av bilen Den bilden är aldeles för dålig för att få ut bilens konturer på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) kan du inte ta ambulansen från spelet och mixa ihop me din bil? det måste väll gå Redigerad 28 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 kan du inte ta ambulansen från spelet och mixa ihop me din bil? det måste väll gå Det skulle kunna gå.. Kan testa när jag är klar med bilen i sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) eller så här EDIT: kan du uploada mera screens på saaben? Redigerad 29 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 hahaha den va ju faktiskt snygg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) vill nån testa bilen på bilden ovan för mitt vice har crashat och ja kan inte hitta skiva 1 gta3 har ja inte ens :'( EDIT: gå till topicen Testa vill nån testa? Redigerad 1 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Stellhell uplaoda mera screens snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts