darkjak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Ursäkta, men jag såg bara en stor grå hög av något.... Jag väntar med min åsikt tills jag får se den med texturer.... men jag undrar.... hur bär man sig åt för att göra en egen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Ursäkta, men jag såg bara en stor grå hög av något.... Jag väntar med min åsikt tills jag får se den med texturer.... men jag undrar.... hur bär man sig åt för att göra en egen??? modelprogram.. tex 3dsmax eller zmodeler eller något sånt.. Som sagt så har jag inga texturer på den än.. men dom kommer nog nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) Kan denna vara till användning? Redigerad 16 februari, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Och kanske denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 tack speeder.. Bilden framifrån r dock lite uppifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 (redigerad) tack speeder.. Bilden framifrån r dock lite uppifrån.. Jag ska leta efter en bättre... Redigerad 23 februari, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 kanske lite hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Med texturer kan den här kärran rocka!!! Om bilen blir kompatibel med GTA3 ska jag definitivt ladda ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 (redigerad) Har du hittat textur än? ifall du inte har det kan du kolla denna web www.saabcentral.com eller ladda ner filentextures_saab.zip Redigerad 26 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Med texturer kan den här kärran rocka!!! Om bilen blir kompatibel med GTA3 ska jag definitivt ladda ner den!!! alla bilar till GTA3/VC är möljiga att spela i GTA3/VC utan att göra något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 snyggt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 kan du inte göra den i polis utförande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Har du hittat textur än? ifall du inte har det kan du kolla denna web www.saabcentral.com eller ladda ner filen bra texturer.. Nu är jag i stort behov av en bild från baksidan av bilen.. Det har jag inte någon av än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Redigerad 27 februari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) kanske denna? det är visserligen tonade baklampor Redigerad 27 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 modemdödare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Copstar Posted on Feb 26 2004, 17:24 kan du inte göra den i polis utförande eller gör en saab mod med poliser ambulanser truckar m.m Redigerad 27 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Oj oj oj.. Nu när jag har fått så många bilder känner jag mig nästan tvungen att börja arbete lite igen.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) ja för jag vill ha en saab och cruisa me i vc om inte du vill fortsätta så tar jag över bilen Redigerad 28 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ja för jag vill ha en saab och cruisa me i vc om inte du vill fortsätta så tar jag över bilen Ingen får ta över den om jag skulle lägga ner projektet.. Den är till 100% ägd av mig för tillfället.. Och det kommer den alltid att vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts