StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Sådär.. Nu har jag gjort om det.. Men nu undar jag hur det ska vara.. Ska det va som nr1 eller nr2..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Sådär.. Nu har jag gjort om det.. Men nu undar jag hur det ska vara.. Ska det va som nr1 eller nr2..?? 2an döp om union till chassis_hi (tror inte du behöver det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 bra jobbat StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 2an döp om union till chassis_hi (tror inte du behöver det) Om jag ska lägga union i chassis_hi sen döpa om den till chassis_hi så blir det ju samma namn och det gillar inte zmodeler... Jag har iaf testat båda sätten och spelet hänger sog ändå.. så det är nått annat problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jaaa!!! Nu börjar det likna nått..!!!! Jag är stolt över att presentera den första "in game" bilden på saaben!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 du har ju fått till den riktigt bra...fast du är ju ett proffs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 du har ju fått till den riktigt bra...fast du är ju ett proffs... ehm, nej, detta är väl hans första verk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 du har ju fått till den riktigt bra...fast du är ju ett proffs... Hehe, jag är inte proffs på långa vägar..!! Jag bara testar mig fram och hoppas på att det går vägen.. Jaja, nu när jag vet hur jag ska få in den i spelet så är det dax att börja med texturer.. Och det kommer väl ta sin lilla tid.. Sen måste jag få till rutorna och den skiten.. Ja, som sagt.. Det finns en massa saker kvar innan den är klar.. Men jag kanske kan släppa en beta till alla forumare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Dedär me beta låter smaskigt tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 mmm pie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jaa! Nåt extra att spränga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 vad ska man säga Jag skulle nog inte ha gjort det bättre själv, du e duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 tack alla för era komplimanger.. :"> Ska börja att fixa texturer på bilen när jag kommer hem från skolan.. Har bestämmt mig för att skita i fototexturer och göra så att bilen kan ha massa olika färger.. Som man ändrar i carcols.. Jaja, over and out.. Tillbaka till skolarbetet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Inget nytt? btw jäkligt snygg! Jag försökte lite i Zmodeler, jag lyckades lägga till en enorm munk på Bansheen's tak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 är det min dator eller är det bilden som är suddig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 De är nog inge fel på din dator... Bara de att stellhell inte hade hunnit fixa texturen ännu när den bilden togs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Inget nytt? btw jäkligt snygg! Jag försökte lite i Zmodeler, jag lyckades lägga till en enorm munk på Bansheen's tak... Lol, jag gjorde en Donut Car Bobcat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Hej snyggt jobb StellHell jag hoppas bilen blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 "Men jag kanske kan släppa en beta till alla forumare.. " när? vill ha den nu. för jag vill börja göra om den till en "stylad" version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Hmm.. Jag tror jag måste börja om en liten bit igen.. Det jag måste göra nu på bilen är: [1] Dela upp den i bitar (dörrar, huv bagage m.m) [2] Inreda hela bilen (ratt, stolar, instrumentbräda) [3] Fixa texturer på bilen [4] Fixa trasiga delar på allt Det är nog allt för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts