LunCh Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Sådär, nu har jag fått ihop allt till en hel "bil"... Nu är det bara att börja med att lägga på texturer och få in den i VC.. Du äger ju fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Sådär, nu har jag fått ihop allt till en hel "bil"... Nu är det bara att börja med att lägga på texturer och få in den i VC.. Gött får nog ta och installera VC snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Hur går det med textureringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Snyggt....men..SAAB? Allvarligt........nåja.. bra gjort iaf Redigerad 29 juli, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Det går inget vidare med textureringen.. Hittar inga bra bilder som jag kan använda till texturerna... Sen har jag problem att få in den i VC.. Spelet hänger sig när jag ser den..(eller när datorn känner av den.. För jag har inte sett den än.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Det går inget vidare med textureringen.. Hittar inga bra bilder som jag kan använda till texturerna... Sen har jag problem att få in den i VC.. Spelet hänger sig när jag ser den..(eller när datorn känner av den.. För jag har inte sett den än.. ) jag vet vad det är. har du kollat hierarchy koderna? Redigerad 4 februari, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Det går inget vidare med textureringen.. Hittar inga bra bilder som jag kan använda till texturerna... Sen har jag problem att få in den i VC.. Spelet hänger sig när jag ser den..(eller när datorn känner av den.. För jag har inte sett den än.. ) Flags? Om du behöver hjälp med bilder på en saab 9000 så borde du kolla här: http://www.saabclub-owl.elche-und-mehr.de/bilder/saab9000vorn.jpg Och en sån här borde det ligga nånstans i bilen...: http://arus.spb.ru/images/saab.gif Och lite här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) här har du koderna : Kuruma (bil) chassis_dummy ped_backseat ped_frontseat exhaust windscreen_dummy windscreen_hi_ok windscreen_hi_dam bump_rear_dummy bump_rear_hi_ok bump_rear_hi_dam boot_dummy boot_hi_ok boot_hi_dam door_rr_dummy door_rr_hi_ok door_rr_hi_dam door_lr_dummy door_lr_hi_ok door_lr_hi_dam wing_rf_dummy wing_rf_hi_ok wing_rf_hi_dam wing_lf_dummy wing_lf_hi_ok wing_lf_hi_dam door_rf_dummy door_rf_hi_ok door_rf_hi_dam door_lf_dummy door_lf_hi_ok door_lf_hi_dam bonnet_dummy bonnet_hi_ok bonnet_hi_dam bump_front_dummy bump_front_hi_ok bump_front_hi_dam chassis_hi steerwheel_dummy chassis_vlo chassis_vlo_taillight chassis_vlo_headlight brakelights reverselights headlights indicators_back indicators_font taillights wheel_rb_dummy wheel_lb_dummy wheel_rf_dummy wheel_lf_dummy Redigerad 5 februari, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 jag vet vad det är. har du kollat hierarchy koderna? Que? Har ingen aning om vad det är så det har jag nog inte kollat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 här har du koderna : Jaha du menar dummys o det.. Det är mupp i mitt zmodeler för jag kan inte göra några egna dummys... Man ska klicka i en grej i propeties men det finns inget att klicka i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) Jaha du menar dummys o det.. Det är mupp i mitt zmodeler för jag kan inte göra några egna dummys... Man ska klicka i en grej i propeties men det finns inget att klicka i.. ok men får GTAhoodz styla om den senare?? men det är det hära menar jag: Redigerad 5 februari, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) ok men får GTAhoodz styla om den senare?? men det är det hära menar jag: Jaha, du menar det.. Hmm.. Det såg inte så bra ut på min.. @ Moddingen: Kan ni nog få.. Om jag får se på det innan ni lägger ut det.. Redigerad 5 februari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jaha, du menar det.. Hmm.. Det såg inte så bra ut på min.. @ Moddingen: Kan ni nog få.. Om jag får se på det innan ni lägger ut det.. joo om du lägger union i chassis_dummy prova. det kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 joo om du lägger union i chassis_dummy prova. det kanske funkar Okej, ska testa det.. Men borde inte union(saaben) ligga vid admiral.. För det är högst i hiarkin..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Okej, ska testa det.. Men borde inte union(saaben) ligga vid admiral.. För det är högst i hiarkin..?? nej då hänger det sig det ska ligga i chassis_hi för igentligen så är det chassit utan dörrar och sånt men det är bara ett objekt så den ska ligga i chassis_hi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 nej då hänger det sig det ska ligga i chassis_hi för igentligen så är det chassit utan dörrar och sånt men det är bara ett objekt så den ska ligga i chassis_hi Ofan.. Det är så det ligger till... Men hur fan ska jag få in den dit.. Det funkar inte att dra den.. Då drar allt ihop sig och man får börja om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Håller på med lite inredning... Har gjort ett halvklart framsäte till bilen nu... Ser ut som en barnstol tycker jag än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) ajaj.. kalla det för spam men jag orkar inte ladda upp bilderna på nätet... Jag får inte till det där med hiarkin.. Jag har iaf fått in union en sektor.. men mer går inte.. Redigerad 5 februari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 ajaj.. kalla det för spam men jag orkar inte ladda upp bilderna på nätet... Jag får inte till det där med hiarkin.. Jag har iaf fått in union en sektor.. men mer går inte.. håll i union och dra till chassis_hi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 håll i union och dra till chassis_hi Har ingen chassi_hi Har bara chassi_dummy.. Får ta och göra om lite så ska vi se om det funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts