the-copy Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) Har du kollat så du inte har råkat "hide":a den, det brukar jag göra Redigerad 28 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jag är inte dum... Och jag har hållt på rätt länge så jag kan mina grejer och jag vet att jag inte har hide:at bort det... Bild på vad jag har kvar av saaben.. Allt annat måste jag göra om igen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 gött att nån tänker på att göra en saab... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Har suttit och mulat lite och jag tror jag kan bli klar med hela första sidan ideg om jag har tur... Mer ögongodis oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 riktigt bra juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Riktigt snygg stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Håller med Zyber Riktigt snygg stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Snyggare än originalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 (redigerad) @@@@@ av mig i utseende messigt så här långt Redigerad 29 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Det ser bra ut staf..jag menar stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Det ser Super bra ut Riktigt Nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Riktigt fin faktigst Den vill man köra med VC vilken känsla ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Nu har jag gjort klart hela sidan så nu behöver jag bara sätta ihop två delar så har jag en hel bil.. BILD: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Den blir fin den du! ps: Stressa inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Riktigt snygg, men är det bara jag som tycker den liknar en volvo i fronten? (Fast det kanske bara ser ut så när den inte har någon textur...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Sådär, nu har jag fått ihop allt till en hel "bil"... Nu är det bara att börja med att lägga på texturer och få in den i VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 yeahhh va söft!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 yeahhh va söft!!! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Wow! den var snygg den =D.. tror de blir favoriten istället för Sentinel XS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts