VickeX Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 @ Gta_Freak : Det var min ide om Pizza hut. och jag har inte fått någe svar om att någon ville göra det men jag blir glad om ni fortsätter på min ide : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Inte din idé.. När gta:swe projektet var uppe första gången så gjorde jag en pizza hut mod men den försvann.. Så du är lite efter.. Pizzamod klar.. http://ninthgate.mine.nu/~StellHell/pizzamod.jpg (modemdödare!! ) Detta är taget ur den förra gta:swe topicen Redigerad 17 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 ok sorry, måste ha missat en av gta swe sidorna. trodde jag hadde läst alla :"> men synd att den försvan iaf. och hoppas bilden blir klar innan september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 ok sorry, måste ha missat en av gta swe sidorna. trodde jag hadde läst alla :"> men synd att den försvan iaf. och hoppas bilden blir klar innan september. Nej, det var i den gamla VC sweden topicen. Du var nog inte medlem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 swajn häälit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Har bestämt mig för att lägga detta projektet bakom mig och börja på nått nytt.. Orkar inte göra om hela bilen och den är helt fel i uppbyggnaden av polys och dummys.. För er som ändå gillar saab och vill se en ganska så misshandlad saab i vc så ska jag nu ge ut min beta release som har legat o skräpat i en mapp i över 2-3månader.. Enjoy the inferno!BETA_VERISON_.z3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) nu ser jag varför du la ner projektet Redigerad 29 juli, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Har bestämt mig för att lägga detta projektet bakom mig och börja på nått nytt.. Orkar inte göra om hela bilen och den är helt fel i uppbyggnaden av polys och dummys.. För er som ändå gillar saab och vill se en ganska så misshandlad saab i vc så ska jag nu ge ut min beta release som har legat o skräpat i en mapp i över 2-3månader.. Enjoy the inferno! Inte konstigt det inte funkar, du har ju blandat dummys och bilobjekt kors och tvärs i listan Men DET GÅR ATT FIXA! Får jag fortsätta !???snälla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hur går det med bilen??? Kan du adda den till GTA:Sweden när/om du blir färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts