Copstar Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Inte i närheten faktist.. Av det jag såg av din volvo så satt ju nästan inget ihop.. Det kan jag lova att det gör på min kära saab.. Se till att skynda dig med saaben du har texturer va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Du har inte bytt plats med fel bil då, stellhell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 @Copstar: Är lite dåligt med texturer.. @Barracuda: Spelar ingen roll vilken du byter ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 @Copstar: Är lite dåligt med texturer.. @Barracuda: Spelar ingen roll vilken du byter ut.. du har ju fått 1000tals texturer eller har du släng dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 StellHell: om du redan placerat alla dummys där du vill ha dem, och det fortfarande blir helt cp, så måste du ta och centrera objektets X,Y och Z - axel så att dom blir samma som dummyns. ex: ta display --> Local axis --> Move. sen väljer du vilket objekt du vill ändra, letar upp axeln och flyttar den tills den har samma koordinater som dummyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 StellHell: Har du kommit något längre? Ursäkta mig för att jag drar upp en gammal topic, men jag vill gärna veta hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Stell sa ju att den ska komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Vill ha en saab 9000 ,, när kommer den uppdatera oss med screens eller har du inte gjort något.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag har så gott som börjat om från scratch så att det kommer nog nästan ta lika lång tid till.. har dock lagt den lite på is på sistone men jag lovar att den kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 varför började du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 varför började du om Kolla bilden på förra sidan så fattar du nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 OK... Men kan du skick ain en bild på hur långt du komit nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Hmm.. Hur långt hade du backat? Ända till början? Alltså börjat om helt på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Njet.. Härifrån ungefär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Snygg. men jag kan slänga ihop lite texturer (dessvärre från paint) men jag kan slänga ihop lite färger som skulle kunna passa. någon annan kanske kan göra dom färgerna snyggare i ett annat program sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 StellHell har du börjat med pizza hut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 StellHell har du börjat med pizza hut än? pm kanske? btw, snyggt stell. Hoppas att det går bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Njet.. Härifrån ungefär.. Det ser fint ut men hur detaljerad ska bilen bli ska du göra gaspedal växelspak mm?? lite off topic: ZMODELER 2 HEMSIDA äntligen en ny version av zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts