StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Jag håller just i denna stund på att göra den första SAAB som kommer rulla på Vice City's gator..! Har precis startat så vänta er inte att den blir klar på ett tag.. Redigerad 31 januari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Fin början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 jag har sett en 95a nånstans, men den kommer bli nr 2 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Så du kan stellan! Se nu till att inte lägga av, även om det blir svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Så du kan stellan! Se nu till att inte lägga av, även om det blir svårt Hehe, jag ska försöka till mitt yttersta.. Jag kommer nog fråga efter hjälp om det skulle strula ihop sig.. jag har sett en 95a nånstans, men den kommer bli nr 2 iaf Jaja, men då är man ju nästan först.. Redigerad 8 januari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Problemas! Kan någon klippa ut alla delar och centrera dom exakt i mitten? Bak och fram ska vara: 512 x 512 Sidan och Ovan: 1024 x 512 Mitt arbete kan inte fortsätta förens det är nån som har fixat det.. Redigerad 12 januari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) sådär...ful_javla_skit_saab2.zip Redigerad 12 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 sådär... Danke shön.. Nu kanske det kommer en SAAB ändå.. Föresten.. Någon som vill fixa fram lite texturer till en saab 9000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Fin början Stell!! Diggar inte Saab men det ska bli sköjj att ha en i Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Skribb är bra på texture. Han kan väl göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 ^bump^ Vill bara informera om att SAABen snart är på väg att exporteras till VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Skribb är bra på texture. Han kan väl göra? Om han inte vill då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 (redigerad) ^bump^ Vill bara informera om att SAABen snart är på väg att exporteras till VC.. Äh, gör en audi istället jag har sett en 95a nånstans, men den kommer bli nr 2 iaf han kan ju också mena i hans GTA VC? Redigerad 27 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Jahopp, här kommer en screen med... (skratta inte... :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 se där ja se där ja, det tar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Wiee! En SAAB till VC! Keep up the good work! (Och håll oss uppdaterade med fler screens ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Snyggt Stell! Keep it up! Då kanske du kan göra en Volvo sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 han kan ju också mena i hans GTA VC? Nej, den är inte klar som du kanske märker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 :/ http://thecopy.mine.nu/img/saabSIDA.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 :/ http://thecopy.mine.nu/img/saabSIDA.jpg Tnx... Dock har det blivigt problem.. Halva bilen har försvunnit.. Har antagligen blivigt raderad av misstag.. Så nu tar det mer tid än väntat.. Har iaf gjort klart tak och rutor på halva bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts