Mr GTA Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Hur får man tag i en BF injection(vet inte hur det stavas)?Jag hittar den inte! :'( Ska den inte finnas vid Heburn heigs? Redigerad 8 januari, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jo men bara om du har klarat alla uppdrag på Portland. Annars hade du ju en väldigt beskrivande namn på din topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jo men bara om du har klarat alla uppdrag på Portland. Annars hade du ju en väldigt beskrivande namn på din topic. Hehe jag vet. Jag har klarat alla uppdrag där men den finns inte där! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Den finns bara där mellan klockan 18-24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Den finns bara där mellan klockan 18-24. Har för mig att det är 19 inte 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Den finns bara där mellan klockan 18-24. Okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Den finns i parken(diablos) på portland(första ön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Hur ser den ut nu igen? jag är de den där gäng bilen som ser ut som en pickup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 ungefär så där... fat blå..och med hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 kan vara rosa också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts