The Dude Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Men tänk om nån har typ Invicible Keylogger igång och tar reda på ditt lösenord. Så har dom det på alla dina communitys och allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Men sorry för att jag undrar men alla värkar vara imot mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 har bara ett användar namn (eller nått mycket liknade om GiZmo är upptaget) och ett lösen... Då är vi två.. Eller jag har två olika lösen.. Så glömmer man vilket så testar man båda.. funkar skitbra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Har runt 10 "slumpvisa" lösenord jag använder. det kan t.ex. vara: 39hFz-M7xE Dem använder jag på olika ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Det är väll en dum ide? Hur kommer du då ihåg dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Då är vi två.. Eller jag har två olika lösen.. Så glömmer man vilket så testar man båda.. funkar skitbra.. precis sådär är jag också Fast jag har tre olika lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Det är väll en dum ide? Hur kommer du då ihåg dom? Det är ju inte svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 jo att komma ihåg 10 st lösenord i 39hFz-M7xEstilen är svårt. Skulle jag tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 jo att komma ihåg 10 st lösenord i 39hFz-M7xEstilen är svårt. Skulle jag tycka. man vänjer sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Då är 0-10:ans multiplikations tabell 50ggr svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts