the-copy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Plus att dom ser ut som http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/icon8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) ä Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 ok, men jag menade inte att jag inte lyssnade på dom för att dom är fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rockklassiker är det enda som går att lyssna på. w0rd! Btw, det är rätt kul att man kna lyssna på den kanalen när man kör i stockholm på Project Gotham Racing 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rockklassiker jag gilar inte så mycket mer än hårdrock/rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Bosson,West Life mm. suger! men P3 med rock programet är inte att leka med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Kalla mig bög om ni vill men det är jag faktist inte till skillnad från de flesta andra i Sverige. så du säger att dom flesta i sverige är homosuxuella? eh,,,, tror du har fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Det finns ingen moral i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Det finns ingen moral i Sverige. och därför är alla bögar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Nej vi lägger ner det här. Power Hit Radio lyssnade jag på idag iallafall, så dem är bäst för mig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Redigerad 8 februari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 najs känns lite halft som det där är vardagssnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Rix FM Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 (redigerad) P3..!! Alla andra (RixFM, Radio Match) har ingen variation på sina låtar.. Dom spelar 10 olika låtar i veckan.. I P3 hör man en nya låtar varje dag.. precis! deras hemsida suger förresten... det var fellänkat på vissa ställen och så (:!!! Redigerad 14 januari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 radio guld! finns bara i sundsvall och härnösand. gammla klassiker från 50 60 och 70 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 flash fm o vrock annars p3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 radio guld! finns bara i sundsvall och härnösand. gammla klassiker från 50 60 och 70 talet. Isåfall kan jag nämna Radio Kristianstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 bor inte du i stockholm? hur vet du då om radio kristianstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Min farfar bor i där i när i heten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts