danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Vilken radiostation är din favorit just nu? Min är Power Hit Radio för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rix FM.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 den med något intressant på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rix FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Det ända rätta utan total jävla skit musik: P3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Flash FM Rix FM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jo Rix FM är bra. Det är min andra favoritstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rockklassiker är det enda som går att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rockklassiker är det enda som går att lyssna på. Hmm. Det tycker inte jag men E-fm går ju att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Radio City om jag lyssnar på nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Radio City om jag lyssnar på nått Radio City var min favoritkanal innan jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Rix FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 NRJ. Ingen annan som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 P3..!! Alla andra (RixFM, Radio Match) har ingen variation på sina låtar.. Dom spelar 10 olika låtar i veckan.. I P3 hör man en nya låtar varje dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 NRJ suger lyssnade på den hela sommaren när jag målade samma jävla skit låtar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Är det nån kanal som suger (enligt mig) så är det Rix Fm.. spelar Jan Johansen å massa skit + att jag hörde att dom lira Bosson på Rix då blev det ut med radion ur huset! Power eller NRJ är bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Men dem kommerciella kanalerna spelar ju bara låtar som redan är kända, det är deras "grej" särskilt NRJ och Power gör så... P3 lyssnar jag på rätt mycket fast jag tycker vissa program är jobbiga... Transit är ett bra program som ofta har bra musik och intressanta reportage, och så gillar jag P3 Rythm... Annars lyssnar jag mycket på Vinyl 107 , och någon gång ibland på E-FM (Stockholmskanaler) men den kanlen har sjunkit i kvalitet på senaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 P3 , P4(mest när det gäller sport) Rixfm spelar ju backstreet boys 5 gånger i timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) ä Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Vad är det för fel på bosson? Eller Westlife? Eller Backstreet boys? Kan ni svara på det. Lätt som en plätt. Låtarna suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts