danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag kan inte få Rockstar Heigts att fungera. Jag har gjort som det står i Readmen.(tror jag därför att jag vet inte hur man lägger in de här raderna i Deufalt.dat där de här ipl och ide-raderna finns. Ska man lägga in de längst ner i texten? Vet någon. Jag gjorde så här: jag la in Ide-raden nederst av alla andra ide-raderna och sen tryckte jag på enter, sen gjorde jag likadant med ipl-raden och col0-raden. Nu funkar det inte iallafall inte ens att starta en sparning då låser det sig i laddningen. Hoppas att ni kan hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag skulle verkligen uppsskatta ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Hej. Jag löste problemet genom att komma på att om man lägger in en ny main.scm fil så måste man starta ett nytt spel för att det ska funka. S ådet va det nu funkar det. Visst är Rockstar Heights häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts