Scorpion Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Hur ska man klara av sarumans "slott"? jag har alla atacker till Aragorn och legolas. Men jag dör på 20 våningen där man ska döda tre troll för jag har för litte liv och sen kan man inte skjuta dom med pilbåge framifrån och man kan inte gå bak om dom och skjuta där. När man har klarat alla våningar ska man då möta saruman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 om du har de på ps2..så ska du bara slå på trollen!! och när dom ska slå tryck på L2 då hoppar den du är undan....nej man möter inte saruman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Låt trollen döda varandra spring runt lite så dom försöker slå dig men dom träffar varandra... men du måste ändå döda ett troll Håll in trekant ett tag och släpp så drämmer han till, då borde trollet dö Redigerad 8 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag har klarat det ! med både Aragorn och Gimli jag gjorde som ni sa och lätt dom döda varanndra och sen gick jag fram till trollet och slog den sen klickade jag på R2 och sen gick jag fram igen och vidare. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts