Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 berätta om ert liv som mig: Namn:Patrick iberto (du behöver inte skriva efter namn!) Ålder:14 bor:Rosersberg ligger i stockholm Favo mat:Thai mat! Favo spel:Gta spelen, War craft 3, Sxx, sof 2 och cs!! favo Musik: rap och hård rock!! Klädd:hip hop stil övrigt om mig: jag har en bror som är 23 år, han jobbar på Elgiganten, så jag får mycke spel av honom!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 berätta om ert liv som mig: Namn:Patrick iberto (du behöver inte skriva efter namn!) Ålder:14 bor:Rosersberg ligger i stockholm Favo mat:Thai mat! Favo spel:Gta spelen, War craft 3, Sxx, sof 2 och cs!! favo Musik: rap och hård rock!! Klädd:hip hop stil övrigt om mig: jag har en bror som är 23 år, han jobbar på Elgiganten, så jag får mycke spel av honom!! Det finns redan en sån topic!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det finns redan en sån topic!!! men sorry lilla söta Funny jag visste inte det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 men sorry lilla söta Funny jag visste inte det Lilla söta....ehh.....du verkar va bög!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Lilla söta....ehh.....du verkar va bög!!! ne jag håller mig till brudarna! dom är goda bara föra att man säger söta så betyder det inte att jag tycker du är söt THATS THE DEAL HONY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Yeah min mamma är pedofil!! Hon säger SÖta lilla Christian till mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kan du sluta upp med det där eller??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Yeah min mamma är pedofil!! Hon säger SÖta lilla Christian till mig!!! lol precis om nån säger SÖTA så betyder det inte att man är kär i den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Yeah min mamma är pedofil!! Hon säger SÖta lilla Christian till mig!!! Seg humor!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 lol precis om nån säger SÖTA så betyder det inte att man är kär i den! Nä i era skolor kanske alla killar springer runt till varandra och skriker vad söt du är idag då....det verkar så!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Seg humor!!! Förlåt funny! men jag blir i bland ireterad på dig för du ska alltid leta efter nåt dåligt i det man säger! så funderar över det jag sa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag håller faktiskt med!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag blir ganska irreterad på er två ibland också.....men för det skriver jag inte att ni är söta!..eller gör anspelningar på er intellegens som Andreas J!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 berätta om ert liv som mig: Namn:Patrick iberto (du behöver inte skriva efter namn!) Ålder:14 bor:Rosersberg ligger i stockholm Favo mat:Thai mat! Favo spel:Gta spelen, War craft 3, Sxx, sof 2 och cs!! favo Musik: rap och hård rock!! Klädd:hip hop stil övrigt om mig: jag har en bror som är 23 år, han jobbar på Elgiganten, så jag får mycke spel av honom!! kan vi inte alla bli vänner i stället LETS BE FREINDS!! och skriva om vårt liv som denna tråd handlar om!! eller ska nån klaga mer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 kan vi inte alla bli vänner i stället LETS BE FREINDS!! och skriva om vårt liv som denna tråd handlar om!! eller ska nån klaga mer? Eftersom det redan finns en tråd så skriv i den!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 ge mig addresen på var den finns då för jag hittar den inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ähh jag hittan inte....den heter Skriv ditt namn här eller liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ähh jag hittan inte....den heter Skriv ditt namn här eller liknande jag struntar i det då.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Här har ni den om det var den ni meande! Men om ni har Klago mål på en topic kan mna inte skicka ett Pm till den som gjort topicen och förklara att det redan finns en så att man inte fyller igen en topic med en massa tjafs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kan ni sluta bråka idag eller??? Sidan heter Hej jag heter!!! Det är bara att leta i off-topic.. Eller jag kanske måste hitta den åt er.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts