Jojje Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Kan inte installera Marks Fun Island... När jag ska installera den i GTA Mod Installer (eller vad den heter) så står det såhär: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/buhuu.jpg Vaf*n menar han med disk #1? Och förresten, jag har inte ens en .EXE fil som heter GTAMOD~1... konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Extraherade du båda zip-filerna innan du började installera? (om du tankade den från gtamods) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Tanka från codenamevice, där är de lättare, man behöver bara trycka på install.exe så är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) "Båda" Uninstall och Install? Jag gjorde som det stog i readmen... Glöm vad jag sa... har installerat det nu. *förväntansfull* Redigerad 8 januari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts