Kung_Jiwer Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag har moddat mitt vice city och jag kan inte köra MTA för att ja ha moddat det. Jag vill inte instalera om de så hur kan jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Jag har moddat mitt vice city och jag kan inte köra MTA för att ja ha moddat det. Jag vill inte instalera om de så hur kan jag göra då? Du måste instellera om de! Redigerad 10 januari, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ladda ner omoddade filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ladda ner omoddade filer. Han har ju moddat bilar oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Han har ju moddat bilar oxå. kul för honom då är det bara att ladda ner en omoddad img fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 De e väl bara o ladda ner main.scm o handlinf.cfg eller va dom nu heter? Eller de saknas nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Dom ligger väl på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 inte gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts