oldsmobile Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 min syra är nio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 En syrra å Två brorsor! men ingen av dom kommer åt datorn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 2 lille bröder har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) En syrra å Två brorsor! men ingen av dom kommer åt datorn!! du har tur du Redigerad 8 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) hehe min syra får inte spela min dator fast hon får spela Xbox för anars blir det ett himla liv Redigerad 8 januari, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 en liten bror och en stor bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 2 liten bror och ett litet syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Halvbror 25 år Halvsyster 26 år Lillebror 8 år Lillasyster 13 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 En storasyrra på 23 år ..och en halvsyrra på 30 år som jag fick reda på för en knapp månad sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Har 2 syskon.. 2 jobbiga systrar, en som är 10 och en som är 17 Men den ensa syrrans pojkvän är typ här hela tiden, så han kan också räknas in nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 En jobbig bror 16 år en halvbror (bor inte hemma) 27 å en halvsyster på 34 (?) med två egna barn. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 2 liten bror och ett litet syster dags att plugga svenska två systrar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts