AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Någon som vet var jag kan hitta skins till Windows XP? Gillar inte standard så mycket, och gillar ännu mindre det gammla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) www.tgtsoft.com Skaparen av StyleXP. För skins till StyleXP: www.themexp.org Windows Blinds Vet inte hemsidan men sök på Google.se www.astonshell.com Tror jag att det var... Ganska bra program... Redigerad 7 januari, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 k, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Skulle man kunna haka på och fråga om det finns några liknande saker till ME / WIN98SE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Tror jag nog det finns.. vet inte 100% men finns säkert nånstanns *EDIT* Jag laddade hem ett skin som hette "Deva". Alltså. Då kom det hem en zip-fil som hette "Deva"... Var ska jag zippa upp den då? I temp mappen eller? Redigerad 7 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det finns inget skin som är snyggare och mer lättöverskådligt än det gamla klassiska windows skinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 WinCostomize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har ett coca-cola tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har ett coca-cola tema off-topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Men nå'n somvet hur man "aktiverar" skinsen? Jag laddade hem ett sen så fick jag en zip fil... var ska jag zippa upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 off-topic? Nej... varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 off-topic? jag tänkte lägga upp det men orkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Men nå'n somvet hur man "aktiverar" skinsen? Jag laddade hem ett sen så fick jag en zip fil... var ska jag zippa upp den? Om du menar styleXP så zipar du upp det och så finns det en fil i mappen som man klickar på så kommer man till egenskaper>Utseende.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Om du menar styleXP så zipar du upp det och så finns det en fil i mappen som man klickar på så kommer man till egenskaper>Utseende.. Hittar ingen sån fil vars finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Jag laddade ner New Longhorn på WinCostomize men jag vet inte hur man aktiverar det!?! nån som vet? så ser det ut: Redigerad 8 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Hittar ingen sån fil vars finns den? Så ser den ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Okej. Följer inte med några sånna.... ska kolla om det kanske följer med i nåt annat skin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag laddade ner New Longhorn på WinCostomize men jag vet inte hur man aktiverar det!?! nån som vet? så ser det ut: behöver man xp eller laddr man ner helt gratis WIERD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 behöver man xp eller laddr man ner helt gratis WIERD tror du missupfattat, det är bara ett skin till xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 tror du missupfattat, det är bara ett skin till xp D'OH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts