Phoenix_89 Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Inte att jag har någonting emot Anna Lindh men nu när hon dödades så har all uppmärksamhet gått åt hennes håll. Vad händer med de andra morden? Folk dör vardagligen och det blir ingen stor sak som Anna Lindh's död. Känns som om hon är mer värd... håller någon med? Alla människor är lika värda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Inte att jag har någonting emot Anna Lindh men nu när hon dödades så har all uppmärksamhet gått åt hennes håll. Vad händer med de andra morden? Folk dör vardagligen och det blir ingen stor sak som Anna Lindh's död. Känns som om hon är mer värd... håller någon med? Alla människor är lika värda... Det är för att det påverkar massa saker för befolkningen och så...men det är lite överdrivet ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 hmm såg på nyheterna igår att mördaren bodde i tullinge, och det e där jag bor läskigt. Sen min farsas advokat jobbar åt Peter Althin, Mördarens Advokat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) äääää Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) äääääääääääääääääääää Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Här har ni ett bevis på att Sverige är ett land i förfall, det sker mord varje dag nu. Jo i USA så sker det ju typ 100 mord varje dag men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jo i USA så sker det ju typ 100 mord varje dag men... Varför jämförde du med USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Varför jämförde du med USA? För att det är ett skräckexempel när det gäller mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Aftonbladet stavar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts