_-MadeMaN-_ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Ocj jag har träffat anna lindh som jag skrev i den andra Anna lindh tråden När hon vart dödad. I nyköping inne på nyckeln träffade jag hon Redigerad 10 januari, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) ä Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Det heter Henne inte hon. "Spuh" Jag bryr mig inte om vad en USA älskare säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag hatar USA det vet du väl. Det är bara i filmer som det är häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag skulle vilja höra lite bra argument från både USA-hatare och USA-älskare varför de tycker som de tycker. Det krävs rätt mycket för att man ska kunna hata/älska ett helt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag skulle vilja höra lite bra argument från både USA-hatare och USA-älskare varför de tycker som de tycker. Det krävs rätt mycket för att man ska kunna hata/älska ett helt land. Checka in tråden "Saddam hittade och fångad av amerikanska styrkor". Typ hetaste debatten om det hittils. Fast nu har den tagit slut. Men den höll på i typ 1,5 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag hatar USA det vet du väl. Det är bara i filmer som det är häftigt. vaaaaaaa..... hur ska du ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ja...om nu Peter Althin lyckas övertyga alla om att det var dråp och inte mord så får han max. 10 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) ä Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Ja...om nu Peter Althin lyckas övertyga alla om att det var dråp och inte mord så får han max. 10 år.. Nej, om Peter Althin lyckas övertyga rätten att det inte var mord går Mijailovic fri eftersom han endast är åtalad för "mord" och inte "mord, alternativt dråp, alternativt grov misshandel, alternativt vållande till annans död" som ofta är fallet vid rättegångar som behandlar ett dödsfall. Den risken är väl troligtvis inte så stor, eftersom åklagaren anser sig ha så starka bevis att det räcker till en fällande dom för mord. (Kan bevisen bli starkare? Tekniska bevis som DNA på mordvapnet och på en keps, ett erkännande, vittnen, mm.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag läste någonstans att han mördade Anna Lindh för att hon stödde Natos bombningar i Serbien eller vart det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Vilken mes Mijalo är, han ville inte ha någon media när han skulle prata. Det han säger kommer ju ändå ut sen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Varför han en mes?! om du var han... skulel du vlja att det du sa kom ut över hela världen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Varför han en mes?! om du var han... skulel du vlja att det du sa kom ut över hela världen?? Nej men det kommer ju ändå ut sen i Media vad han sa. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Jag tror snarare det är så att han inte vill att det skall bli ett mediajippo. Då folk kommer bänka sig framför tv:n med chipsskålen och läsken i högsta hugg. Han har ju sagt att han erkände för att alla spekulationer var helt fel. Om han är typen som hatar media för alla lögner de sprider och att de visar allt för att få tittarsiffror är det ganska uppenbart att han inte vill att media skall bevaka rättegången. Dessutom tycker jag det låter helt befängt att bevaka en rättegång med tv. Offentliga rättegångar skall hålla sig till den salen de utförs i, knappast sändas ut i tv som värsta doku-såpa. Det räcker med Ally McBeal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Han kanske inte är psykiskt sjuk. Han kanske blev lejd att döda henne, han kan ju vara en yrkesmördare eller nåt.. (Med tanke på att så många olika brott och saker händer i Sverige nu för tiden så tänkte jag att han behöver ju inte ha varit psykad.) Klart att han är psykiskt sjuk. Han har ju tagit massor med mediciner. Och han är definitivt INTE en yrkesmördare... För övrigt tycker jag inte att man kan påstå att det finns någon mördare i världen som inte är "sjuk"..... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Klart att han är psykiskt sjuk. Han har ju tagit massor med mediciner. Och han är definitivt INTE en yrkesmördare... För övrigt tycker jag inte att man kan påstå att det finns någon mördare i världen som inte är "sjuk"..... (:!!! Det skulle jag vilja påstå att det finns. Sjävförsvar, men även andra som hatar någon så mycket eller liknande fast det kanske kan räknas som sjuk. Ahh jag orkar inte differentiera sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 [ORDPOLIS]Det heter definiera![/ORDPOLIS] (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 [ORDPOLIS]Det heter definiera![/ORDPOLIS] (:!!! Jo jag satt och grubbla på det länge men tänkte jag bar skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Ja, det är oviktigt! Men var det nån som såg Efterlyst Special angående Mijailovic igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts