Everest Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Själv tycker jag livstid...tycker inte att dödstraff är bra.. Tycker inte att man ska visa att mord är fel genom mörda den personen som mördat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 min ena lärare kände henne när dom var yngre Min farsa var ihop med henne! (SANT!) För längesen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Har precis börjat med ett litet filosofiarbete om vilka avrättningsmetoder som är mest humana och om det egentligen spelar någon roll hur avrättningen går till. Det finns en hel del riktigt sjuka metoder, eller vad sägs om: ¤ "Ling-chy är en kinesisk avrättningsmetod. Bödeln har en mängd vassa knivar som ligger under ett skynke. Varje kniv är markerad med en kroppsdel. Bödeln tar upp en kniv på måfå och hugger av den kroppsdel som kniven var markerad med." ¤ "Garrottering är en avrättningsmetod. Den dödsdömde tags av daga genom strypning samtidigt som en kil drivs in i hans/hennes nacke." ¤ "Rista blodörn. En avrättningsmetod som gick ut på att man utefter ryggraden skar av, samt bände ut revbenen, och drog ut lungorna. Detta skall ha kallats blodörn eftersom revbenen och lungorna, efter att man brutit ut dem, liknade vingar på en örnunge." Detta är förstås den värsta typen av avrättningar, men personligen är jag emot dödsstraff oavsett avrättningsmetod. Mijailo Mijailovic ska självklart dömas till livstids fängelse. Och det kommer han också, om nu inte Peter Althin lyckas övertyga rätten om han är psykiskt störd och därmed döms till sluten psykiatrisk vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Nej dödsstraff är fel, han ska ha fängelse och tänka över vad han har gjort sen kanske han en dag kommer ut och sköter sig. Det tror jag nog att han kommer att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Men killen är ju psykiskt sjuk, han ska ha vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Men killen är ju psykiskt sjuk, han ska ha vård. Han kanske inte är psykiskt sjuk. Han kanske blev lejd att döda henne, han kan ju vara en yrkesmördare eller nåt.. (Med tanke på att så många olika brott och saker händer i Sverige nu för tiden så tänkte jag att han behöver ju inte ha varit psykad.) Fast man kan ju aldrig vara säker... Jag tycker inte Sverige ska börja med dödsstraff... i så fall kanske Sverige till sist blir jättehemskt att leva i.... Näe! Livstids fängelse tycker jag att snubben ska få! *EDIT* "Rista blodörn".... låter "ganska" brutalt... hehehe Redigerad 9 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Men killen är ju psykiskt sjuk, han ska ha vård. w0rd! Det är ju bättre att han får psykvård än att han får livstids fängelse som han kommer ut igen ifrån om *12år *= :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Undra varför han gorde det han verkar psykiskt störd eftersom han mörda henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag tror: Antingen är han psykiskt sjuk som minigun sa eller så är han bara mördare eller har spelat för mycket datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Tror nog inte mordet beror på datorspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jo han hade fått när han spelade VC och dödade ett luder med en machete, så nu stämmer han R* på $5 000 000 000. Nej men seriöst, vilken sjuk människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 w0rd! Det är ju bättre att han får psykvård än att han får livstids fängelse som han kommer ut igen ifrån om *12år *= :'( om han är psykad och han efter 6 månader blir ''frisk'' så släpps han ju! bättre med livstid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag tycker att han ser psykopatisk ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) äå Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jaha här har vi ännu en USA-hatare. Vi är inga usa hatare för att vi vill slippa ditt tjöt om hur kasst och sopigt sverige är och hur bra usa är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jaha här har vi ännu en USA-hatare. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=11922&st=120 Läs ElGato's inlägg... OnT: Jag tycker han har ett skumt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 När skulle rättegången vara?.. Onsdag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Min farsa var ihop med henne! (SANT!) För längesen... Varför har du aldrig sagt det? EDIT:Min polare från Serbien har träffat Anna Lindhs mördare, han bor 2 hus från deras gård i Serbien! Han har foton när dom är tillsammans och allting! Han har typ bott hos dom och sovit över och så... Redigerad 9 januari, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jaha här har vi ännu en USA-hatare. Jag gillar USA i många anseenden.. Men jag har tröttnar på ditt tjöt om att Sverige är skit och sen kan du inte bestämma dig för vad du ska stå för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Det kallas med ett annat ord "älta". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts