AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Ganska länge sen nu men jag ser ingen topic, tänkte det finns nog någon här som inte vet om det. Anna Lindhs mördare har nu erkännt. http://www.vk.se/ (Läs om det och se en bild på mördaren på västerbottens kuriren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Jao, stog på text TV Och så var det en extra sändnind 10.25 också Redigerad 7 januari, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) jag irriterar mig på en sak. om det hade varit en vanlig person så hade det ju inte stått om det på 2-4 sidor i tidnignarna. DISKRIMENERING!!! Redigerad 7 januari, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Du menar att det inte hade stått flera sidor i tidningen om tillexempel jag, du eller någon ickepolitiker eller känd person hade blivit mördad? Det är helt sant.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag irriterar mig på en sak. om det hade varit en vanlig person så hade det ju inte stått om det på 2-4 sidor i tidnignarna. DISKRIMENERING!!! 2-4sidor!?!?! MER! kvällsposten hade 18sidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 dagens sammhälle pojkar, dagens sammhälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det har jag också tänkt på, som om dom fore mer värda, men hon har väl lite mer, jag, jag vet inte ett ord för det, men många fler vet vem hon är och hon jobbade i regeringen eller vart hon nu jobbade, så att skriva 18sidor om en helt okänd person i åby, är väl lite konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Som sagt, det var inte bara ett mord på en person, det var en attack mot demokratin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) ä Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag tycker att han borde avrättas så gör man i Amerika. Flytta dit då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Jag tycker att han borde avrättas så gör man i Amerika. Hur kan du se det som ett bättre straff än livstid ? Redigerad 8 januari, 2004 av Alec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Livstid är inte livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) jag tycker Livstid för där får han lida för vad han gjort. Att ens tänka tanken att DÖDA EN MÄNNISKA är sjukt. . . synd om hennes barn dessutom Redigerad 8 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 jag tycker Livstid för där får han lida för vad han gjort. Man tycker ju att det borde vara så. men dem får ju god mat och inte särskillt obekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Får jag bara få fråga en sak: hur gör man så man kan visa vad nån annan har skrivit genom att Ringa in det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 För varje "Reply" i en topic står det: "QUOTE" (Uppe i ett hörn.) Klicka på den så sen behöver du bara skriva, automatiskt kommer det då bli "inringat" den text som du klickade "Quote" på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag tycker att han borde avrättas så gör man i Amerika. Och vem i helvete tror du bryr sig? Det med att det stod att hon blev mördad överallt har ju med att göra att det påverkade många människor fast det var ändå överdrivet tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 jag irriterar mig på en sak. om det hade varit en vanlig person så hade det ju inte stått om det på 2-4 sidor i tidnignarna. DISKRIMENERING!!! i aftonbladet var det kankse 10 sidor i 3 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 min ena lärare kände henne när dom var yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts