Jojje Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Tjenare! Tänkte starta en topic om spelet XIII (jag tror ni inte vet vad det handlar om) Det handlar om en kille som vaknar på en strand, som inte kommer ihåg ett skit, alltså lider han av minnesförlust. Så hela spelet går ut på att göra uppdrag och få reda på hans förflutna och vem han är m.m. Det är verkligen värt att köpa. Den får en @@@@@ av mig. Det är både SP och MP. PS. det har inte kommit ut än Redigerad 7 januari, 2004 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Annars kan du kolla den här topicen som också handlar om XIII. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Såg den inte Men där bråkar de ju bara Den här topicen handlar BARA om XIII och inget annat! Redigerad 7 januari, 2004 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Men gå till den där andra "13" topicen. Mycket smartare, hur skulle det här forumet se ut om alla gjorde som du? Säga att de bara bråkar i de andra topicsarna... skulle ju bli 300 procentigt kaos! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jojje seriost. jag startade en topic om XIII för hmm.... 5 dagar sen. så du borde söka innan du startar en ny topic. *CLOSED* skulle jag tippa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Tjenare! Tänkte starta en topic om spelet XIII (jag tror ni inte vet vad det handlar om) Det handlar om en kille som vaknar på en strand, som inte kommer ihåg ett skit, alltså lider han av minnesförlust. Så hela spelet går ut på att göra uppdrag och få reda på hans förflutna och vem han är m.m. Det är verkligen värt att köpa. Den får en @@@@@ av mig. Det är både SP och MP. PS. det har inte kommit ut än LOL vad menaru ? har det inte kommit ut haah jag har det å det finns i affärerna.. och om det itne har kommit ut.. hur kan du då ha spelat det ? daa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Han Kanske har laddat ner de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Han Kanske har laddat ner de? antagligen.. men det fulaste.. e att han säger att det inte kommit ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Har det kommit ut? Jag visste inte det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=12342&st=0 *Låst* Redigerad 8 januari, 2004 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts