Cortez Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag vill börja med att skryta lite, varvade GTA: Vice City hemma hos farsan nånstans i somras Nu vill jag kunna lira det hos morsan också men hon har en rätt så dålig burk, funderar på att köpa till ett par grejer o undrar om det kommer att palla Vice City, har inte förpackingen kvar, kan inte kolla själv, och förhoppningsvis palla uppföljaren. Det här är den datorn jag funderar på MATSONIC MS 7177CT Moderkort (Socket370, DMA-100, 4xAGP) +LJUDKORT, 2USB AMD K7 Duron 1.6 GHZ AGP Geforce 4 mx 440 64 mb 128 mb minne Windows 98 Tror ni att den burken pallar Vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Nej, uppgradera grafik kortet och minnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Vaddå uppgradera grafikkortet!! Jag har ett likadant och mitt VC flyter på finfint i 1280x1024!! Och ändå så ör jag med en P3:a @ 500 mHz! Dock har jag 192mb minne.. Det verkar som alla här på forumet underskattar datorernas kraft. Man måste inte ha den senaste monsterdatorn med det senaste monstergrafikkortet, datorn duger för det mesta ändå. Men uppgradera minnet till 256mb minst, gärna 512, minne är inte dyrt. Minnet är viktigare än vad många tror i spel-prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Ja den datorn duger fint för Vice City. VC kräver inte mycket alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 kom ihåg att inte köra med anti-aliasing då! för det laggar t.om för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Min dator har nästan samma prestanda som den datorn...och min klarade VC utan problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Geforce2 MX 64mb, lite klockat, flyter på hur bra som helst. Har 1280x1024 på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Vaddå uppgradera grafikkortet!! Jag har ett likadant och mitt VC flyter på finfint i 1280x1024!! Och ändå så ör jag med en P3:a @ 500 mHz! Dock har jag 192mb minne.. Det verkar som alla här på forumet underskattar datorernas kraft. Man måste inte ha den senaste monsterdatorn med det senaste monstergrafikkortet, datorn duger för det mesta ändå. Men uppgradera minnet till 256mb minst, gärna 512, minne är inte dyrt. Minnet är viktigare än vad många tror i spel-prestanda. minne är bara skitdyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 minne är bara skitdyrt 512 MB DDR400 minne kostar bara 800kr~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jupp som de andra utom en har sagt, kommer funka fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 kom ihåg att inte köra med anti-aliasing då! för det laggar t.om för mig Var enablar/disablar man anti-aliasing i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Vaddå uppgradera grafikkortet!! Jag har ett likadant och mitt VC flyter på finfint i 1280x1024!! Och ändå så ör jag med en P3:a @ 500 mHz! Dock har jag 192mb minne.. Det verkar som alla här på forumet underskattar datorernas kraft. Man måste inte ha den senaste monsterdatorn med det senaste monstergrafikkortet, datorn duger för det mesta ändå. Men uppgradera minnet till 256mb minst, gärna 512, minne är inte dyrt. Minnet är viktigare än vad många tror i spel-prestanda. hur går det ihop Minigun? minimun kraven ligger på 800 MHz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Var enablar/disablar man anti-aliasing i Vice City? Jag gör det i omegas config (i windows då) Redigerad 9 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts