Holta Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Hej. Undrar hur man gör för å lägga in nya bilar i mafia? Å vart man kan finna nya bilar? Vet ni någon bra mod sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Om du går in här och klickar in dig på links... eller bara går in på denna länk, så finns det länkar till moddingsidor... ingen svensk dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Det finns massor av bilmoddar på den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Det finns massor av bilmoddar på den här sidan. Vill tacka för alla länkar å sidorna men nu e detr en sak jag undrar om någon kan Bilkoderna? Menar som på GTA så är Police.txd polisbilen Vet ni vad man kan finna dessa koder för mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Vill tacka för alla länkar å sidorna men nu e detr en sak jag undrar om någon kan Bilkoderna? Menar som på GTA så är Police.txd polisbilen Vet ni vad man kan finna dessa koder för mafia? För det första måste du ha Mafiadataextractor. Sen lägger du texturerna i maps och modellerna i models. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 För det första måste du ha Mafiadataextractor. Sen lägger du texturerna i maps och modellerna i models. Det kunde jag. Det var bara det att jag skulle behöva Model koderna. Som jag sa så på GTA lade man in bilen med manm Police.txd i mappen å då skrevs den över m,ed den jag lade in. Å det jag söker nu e blikoderna till mafia Till ex vad heter polisbilarna på mafia i Modellmappen? Så vet någon vart man kan finna alla dessa koder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag har en Modellist där det står vad modellkoderna betyder. Den kan du ladda ner på min hemsida HÄR. Klicka på Downloads när du har kommit in. Denna modellist kommer att hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag har en Modellist där det står vad modellkoderna betyder. Den kan du ladda ner på min hemsida HÄR. Klicka på Downloads när du har kommit in. Denna modellist kommer att hjälpa dig. Är det alla bilkoderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts